Ole Brumm
Forumet er livet
Hei, kommer akkurat hjem fra legen. Jeg hadde fint BT nå, men litt spor av hvite blodlegemer (?) i urinen. Hun hadde fått svar på blodprøvene jeg tok på torsdag og da var visst urinsyre(...)nivået litt høyere enn normalt. Ellers var alt bra. Hun spurte om jeg kjente mye liv og jeg sa som sant er at det har avtatt litt i det siste. Dette har jeg jo lest og hørt at er normalt så jeg har ikke tenkt så mye over det, er jo bare glad for å kjenne de bevegelsene jeg gjør. Da jeg var på Ullevål forrige uke på CTG fikk jeg et glass sterk saft og den lille ble helt bajas. Sa til legen at det var siste gang babyen var helt vill, det har avtatt etter det. Så fikk jeg et glass saft av henne og da baby ikke reagerte like voldsomt som sist, ringte hun ullevål. så da har jeg fått ny time til ctg og legen i morgen.
Hun sa at hun ikke tar noen sjanse med de gravide og det er jo helt klart betryggende da, men synes kanskje hun overdriver littegranne....
Så nå sitter jeg her da og drikker sukkersaft (æsj[:'(]) og spiser sjokolade for å få baby til å røre på seg-men den voldsomme reaksjonen som sist uteblir. Legen sa at hvis jeg ikke kjente noe måtte jeg bare reise ned med en gang.. Jeg kjenner jo bevegelse da og jeg skal jo på CTG i morgen. Synes dette er vanskelig jeg..jeg drar svæært sjelden til legen hvis det er noe med meg selv og har jo fortsatt litt den holdningen, men nå er det jo snakk om en baby da som jeg ikke har kontroll over..
Noen andre som har slike hysteriske leger? Og noen som synes jeg bør ringe Ullevål? Eller kan det vente til i morgen tidlig?
Håper noen har tips, selv om det ikke er så veldig mange igjen her...
Hun sa at hun ikke tar noen sjanse med de gravide og det er jo helt klart betryggende da, men synes kanskje hun overdriver littegranne....
Så nå sitter jeg her da og drikker sukkersaft (æsj[:'(]) og spiser sjokolade for å få baby til å røre på seg-men den voldsomme reaksjonen som sist uteblir. Legen sa at hvis jeg ikke kjente noe måtte jeg bare reise ned med en gang.. Jeg kjenner jo bevegelse da og jeg skal jo på CTG i morgen. Synes dette er vanskelig jeg..jeg drar svæært sjelden til legen hvis det er noe med meg selv og har jo fortsatt litt den holdningen, men nå er det jo snakk om en baby da som jeg ikke har kontroll over..
Noen andre som har slike hysteriske leger? Og noen som synes jeg bør ringe Ullevål? Eller kan det vente til i morgen tidlig?
Håper noen har tips, selv om det ikke er så veldig mange igjen her...