Overgangsstønad?

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Noen som mottar dette fra NAV? Noen som kan fortelle meg hvor mye dette er sånn cirka?[:)]

er det på 10500 eller noe sånn ca...

Men blir jo redusert om du har inntekt...

Den er på 12607.
Har du annen inntekt får du redusert OS, og må betale skatt.
Har du kun OS som inntekt er den skattefri.

Ok, så om jeg tjener over 100 tusen i året så har jeg ikke krav på OS? Er det slik?

ORIGINAL: Dalarama

på 12600 tror jeg...

vet ikke.. blir redusert 40øre pr krone du tjener el noe ? hmm...

jeg hadde grunnlønn på 304.000 i året + bonus, og jeg fikk noen tusenlapper i OS

ORIGINAL: Kineblomst

på 12600 tror jeg...

jeg hadde grunnlønn på 304.000 i året + bonus, og jeg fikk noen tusenlapper i OS

Ok, da burde jeg vell også ha krav på noen kroner som "bare" har 270 i året[:)] er vell bare å bestille seg time hos en kundebehandler. Å bli alene om omsorgen for miniMe er hardt for økonomien. Rett og slett[X(]

ORIGINAL: hiltja

på 12600 tror jeg...

Ok, da burde jeg vell også ha krav på noen kroner som "bare" har 270 i året[:)] er vell bare å bestille seg time hos en kundebehandler. Å bli alene om omsorgen for miniMe er hardt for økonomien. Rett og slett[X(]

er jo bare å sende en søknad...

ORIGINAL: hiltja

på 12600 tror jeg...

hvis du har 270 000 i året vil du få 4 868 brutto i os. 36% i skatt.

fyll ut søknadskjema og legg ved dokumentasjoner som kreves og send inn.

Back
Topp