Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 år og noen måneder. Gått over til sånn seng som kan dras lenger og lenger ut. Husker ikke hva det heter
Vokseseng ja Var egentlig ikke nødvendig her heller. God plass enda. Han begynte å hoppe over, men var ikke interessert i ny seng.Vokseseng
Her har vi akkurat gått over til sånn seng, 2.5år. Ikke fordi hun ikke trivdes i sprinkelseng, men pga lengden.
3 år og noen måneder. Gått over til sånn seng som kan dras lenger og lenger ut. Husker ikke hva det heter
Det er vokseseng jeg har tenkt på selv. Sprinkelsenga hun sover i nå er det god plass i, så jeg avventer noen måneder til, tenker jeg. Godt å høre at det er barn som ikke klatrer ut også. Er liksom litt redd for at hun skal finne på å klatre midt på natta når jeg ikke ser på og falle og slå segVokseseng
Her har vi akkurat gått over til sånn seng, 2.5år. Ikke fordi hun ikke trivdes i sprinkelseng, men pga lengden.
Hvor gammel var han da han begynte å hoppe over?Vokseseng ja Var egentlig ikke nødvendig her heller. God plass enda. Han begynte å hoppe over, men var ikke interessert i ny seng.
Han var 3 år. Med tanke på hvor urolig og aktiv han er, så er det merkelig at han ikke gjorde det førHvor gammel var han da han begynte å hoppe over?
Min ble 2 i februar, han har nå startet å hoppe ut. Men det tar seriøst 3 sekund fra han starter til han er over satt opp trappegrind i bunnen av trapp, så han står der og sier ifra(skriker på morningen) når han vil oppDet er vokseseng jeg har tenkt på selv. Sprinkelsenga hun sover i nå er det god plass i, så jeg avventer noen måneder til, tenker jeg. Godt å høre at det er barn som ikke klatrer ut også. Er liksom litt redd for at hun skal finne på å klatre midt på natta når jeg ikke ser på og falle og slå seg
Ja, voksenseng med sengehest er også en mulighet. Også så fin måte å markere 3-årsdagen på. Sikkert veldig stas å få storseng.Mine to største prøvde aldri å klatre ut. De fikk voksenseng til 3 årsdagen. Har sengehest. Minstemann er 1 1/2 år og planen er at hun også skal få voksenseng når hun blir 3 år.
Hopper han bare ut om morgenen, eller kommer han ut i løpet av natta også?Min ble 2 i februar, han har nå startet å hoppe ut. Men det tar seriøst 3 sekund fra han starter til han er over satt opp trappegrind i bunnen av trapp, så han står der og sier ifra(skriker på morningen) når han vil opp
Ja, voksenseng med sengehest er også en mulighet. Også så fin måte å markere 3-årsdagen på. Sikkert veldig stas å få storseng.
Har bare hoppet ut en gang på natta, men han gjorde ikke noe annet en å stå å vente til jeg kom og puttet han tilbake sov på rommet ved siden av han de første dagene etter han hadde hoppet ut, bare for å se om han begynte å surre rundt, men gjorde ikke det ✌Hopper han bare ut om morgenen, eller kommer han ut i løpet av natta også?
Så med sånn seng som kan trekkes ut. Det skal jeg sannelig vurdere. Vi samsov til hun var ca 4 1/2 måned. Jeg kunne godt hatt henne ved siden av meg lengre, men mannen syntes det ble så masse "olstring" og han sov dårlig, så da kom sprinkelsenga inn i bildet. Vi har hatt henne på eget rom fra hun var 15 måneder og det går veldig fint. Vi har en gjesteseng på rommet hennes hvor en av oss sover ved behov, men med en uttrekksseng hadde vi jo faktisk slått to fluer i en smekk. Hadde jo tatt vesentlig mindre gulvplass enn å ta inn en vokseseng/juniorseng/voksenseng i tillegg til å ha gjestesenga der.Her har vi egentlig aldri brukt sprinkelsengen men har samsovet.
Hun er 2,5 år og vi kjøpte nettopp en voksen seng til hun type ikea brimnes daybed, slik at den kan vare i lang tid, med sengehest når hun evnt skal bruke den alene, men pr nå har vi den trekkt ut som dobbeltseng så jeg sover der med hun siden hun synes det er så skummelt å sove alene enda.
Super fornøyd med at senga har så mange bruksmuligheter og god oppbevaring i skuffer under så det gjør ikke noe at den tar pittelitt større plass enn en junior seng
Så med sånn seng som kan trekkes ut. Det skal jeg sannelig vurdere. Vi samsov til hun var ca 4 1/2 måned. Jeg kunne godt hatt henne ved siden av meg lengre, men mannen syntes det ble så masse "olstring" og han sov dårlig, så da kom sprinkelsenga inn i bildet. Vi har hatt henne på eget rom fra hun var 15 måneder og det går veldig fint. Vi har en gjesteseng på rommet hennes hvor en av oss sover ved behov, men med en uttrekksseng hadde vi jo faktisk slått to fluer i en smekk. Hadde jo tatt vesentlig mindre gulvplass enn å ta inn en vokseseng/juniorseng/voksenseng i tillegg til å ha gjestesenga der.