Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen!Dette lurer jeg og på. Lille ble 1 år i dag og får fremdeles en god del MME. En flaske på kvelden etter grøt (ca. 200 ml) og en flaske på morgen/natt. Vet virkelig ikke hvordan vi skal klare å trappe ned eller bytte ut. Har prøvd med vann på natt av og til og det blir ikke godkjent, ei heller grøt til frokost.
Må bare oppdatere her etter vi var på ettårskontroll i dag. Spurte hs hvordan vi skulle innføre, og fikk anbefalt som tørstedrikk i tutekopp ved måltider. Dagsmengde kumelk skulle ikke overstige 5 dl per døgn medberegna evt yoghurt, fordi kalsiummengden kunne ødelegge for jernopptak. Visste ikke om det jeg
Men tenkte vi kunne prøve litt til brødmaten etterhvert.
Kjekt å vite!
Min lille foretrekker vann som tørstedrikk på dagen og får bare 3 dl mme totalt i døgnet fordelt på morgen- og kveldsflaske. Da kan det godt hende vi kan gjøre som vi først tenkte å bare bytte mme med kumelk.
Kontroll i slutten av mnd, så vi får se hva hs sier
Ja, tror vi kommer til å ha mest vann som tørstedrikk her også. Han er veldig glad i det. Ja 3 dl er jo ikke så lite. Hvis andre legger her, får han 50-80 ml melk så er ikke store mengdene han evt drikker av det heller.
Han får vel puppen enda i tillegg?
Her er det kumelk morgen og kveld, og vann på dagtid. Har ennå igjen et par pakker med mme så bruker det og litt. Kjekt på kvelden hvis ikke han er så gira på kveldsmat. Føler mme metter bedre?
Har inntrykk av at mme metter bedre ja
Varmer du kumelka?
Hehe, samme her. Hun spytter ut om melka er kaldJa, tar den bare 30 sek i mikroen. Blir kjempesur hvis den er for kald