Overfladisk syt

Nelly84

Glad i forumet
Når jeg ikke er gravid synes jeg gravide er såååå flott og jeg gleder meg såååå mye til å kle opp egen kul. Nå som jeg er gravid synes jeg det å kle seg er et herk!! Ikke at jeg er spesielt stor heller, magen er jo der men bruker vel rundt str.38/40 ellers. Men alt ser så rart, uformelig og lite pent ut. Og alle mammabukser har et skille som bare skjærer seg inn i det hoftepartiet jeg ellers drar et par jeans over, så det ser ut som det er orions belte pågang rundt livet mitt. Baaah.

Helt enig med deg !! Syns også det er døds vanskelig å kle seg. Ikke finner jeg noe særlig tøy heller ! Går for det meste i tights ogsånne lange singlet..

Eg går med joggebukser og samboers t-skjorter eg. :p Har heldigvis en jobb der sånt antrekk er godkjent og. :p

Her går det i skjørt og kjoler.. Orker ikke de buksene. Har blitt så trange og uhamselige :p

Sliter litt selv... Hadde et skikkelig drømmesyn på hvordan dette skulle bli... Bare kos og fryd med lekker gravidmage... Men nei, her startet det hele med oppkast fra uke 5-18 ca og magen den har først nå i uke 26 starta å se ut som en gravidmage... Har sett feit ut til nå jobber på skole og der er det jo en del ærlige sjeler da, og de har virkelig fortalt at jeg har lagt på meg... Kjenner jeg takler det dårlig å bli fortalt at "nå har magen kommet" osv uansett om det er voksne eller barn... Og klærne, de er enten for korte eller trange og jeg føler ingenting er fint. Gravidbuksene bare faller ned og alt annet strammer...

Bhaaaa.... Litt utblåsning her og...

Kroppen er en pudding! Best med klær på, da ser det ikke så verst ut. :p
Bruker slim jeans mamma-bukser fra HM, synes de sitter fint og er komfortable. Og stort sett ganske ettersittende gensere, synes det er finere når konturen av magen synes. I høstparkasen ser jeg jo ut som den bolla! :D

Kjenner til det!
Buksene passer fint i lårene men er litt for kort over magen så blir gående å dra i den for å ikke "dele" magen i to :P

Gleder meg til egne klær! ;)

Back
Topp