Overdriver jeg?

Sommerfugl79

Elsker forumet
Når ungen min på 6 år flyr rundt å synger øl øl på afterski, oppå bordet alle blir gale osv....
Så synes jeg det blir heeelt fail.
Spør hvor han har lært den sangen og får vite at stestorebror på 9 som er her annehver helg har den på mobilen og har spilt den for han...
Overdriver eller overeagrer jeg da hvis jeg ber han om å IKKE spille slik musikk foran ungen min? Synes i utgangspunktet at en 9 åring ikke skal ha sånn musikk på mobilen sin i det hele tatt, men føler ikke at jeg kan be han om å fjerne det, siden han er her så sjeldent og jeg ikke er moren hans...
Hva mener dere??

Neij du overreagerer ikke, hadde bed mannen min om å be han fjerne den, vertfall gitt streng beskje om at det ikke skal spilles av forran han på 6.!

Jeg er usikker på hva jeg ville ha gjort,begge mine unger synger på danglebær sangen og minsten sier ofte "morra di" etter å ha sett på ali reza.Men øl er jo liksom ikke like naturlig som bæsj ;)

Syns ikke du overreagerer jeg asså.
Du har RETT På å gi beskjed, PLUSS At det skjedde faktisk i ditt hus.

Jeg hadde ikke syntes det var noe problem,
MEN liker ikke du det må han jo forholde seg til de reglene som gjelder i deres hus :)
Kan kanskje ikke be han fjerne den men si at han ikke får spille den høyt/synge den når han er hos dere?

Back
Topp