overdriver jeg? *LAAAAANG*

Vanillatwin

Elsker forumet
hei. jeg har vært medlem av elixia nå snart et år. men di siste 3 nmnd har jeg daffet av med treningen og for 1 mnd tid siden ble elixia kjøpt opp av spenst. jeg ringte til elixia på mandag og ville si opp abbonomanget mitt og gå ut di siste mnd. men da fikk jeg beskjed om at alt var i orden. imens spenst hadde kjøpt opp elixia var abbonomanget mitt avsluttet. ( YES TENKTE JEG....) men igår fikk jeg regning fra spenst. så idag ringte jeg til spens og fortalte sitvasjonen og fikk da beskjed om at det var helt vanlig at kjøper tok kundene til di som "gikk konkurs". jeg forsvarer meg med at det har ikke jeg fått noe skriv eller beskjed om. da sier hun med en frekktone. " det har jo stått i avisen"!. jeg pratet med elixia og da var alt greit. også kommer spenst å krever penger for at jeg meldte meg inn i elixia.

av prinsipp har jeg ikke meldt meg inn i spenst her jeg bor for har fått så dårlig imøtekommelse tidligere. endelig kom elixia også tar bare spenst over igjen. ARG[:@][:@][:@]

Send skriftlig klage, og begrunn med at du ville si opp og fikk beskjed om at det ville gå automatisk ved salget. Derfor vil du ikke betale for mer enn det første året. Sørg alltid for å gjøre alt sånn skriftlig! Behold en kopi selv.

er inneforstått med at jeg måtte ha gått ut tiden min. men det var på elixia som jeg har meldt meg inn i. jeg mener det er feil at spenst skal komme å kreve at jeg er kunde hos dem i 3 mnd. jeg har ikke overhode fått med deg at kundene blir overført til neste firma.

Back
Topp