J Juliette Forumet er livet 23 Nov 2010 #1 Jeg hadde allerede sagt nei til ispinne. Så, lenge etterpå, står han plutselig foran kjøleskapet med hånda på frysedøra: "Mamma, vi skal ikke spise is, jeg skal bare vise deg en tegning på isen (på ispakka, antakelig)!" Yeeah right ha ha! [:D]
Jeg hadde allerede sagt nei til ispinne. Så, lenge etterpå, står han plutselig foran kjøleskapet med hånda på frysedøra: "Mamma, vi skal ikke spise is, jeg skal bare vise deg en tegning på isen (på ispakka, antakelig)!" Yeeah right ha ha! [:D]
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 24 Nov 2010 #2 Haha...herlig!![:D][:D] En liten smarting med andre ord!!
AnetteN Forumet er livet 24 Nov 2010 #3 Hehe[:D] Så herlig. Nora vet også hvor vi har kjeks, sjokolade og sånt i hus. [:D]
VestMamma Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️ 25 Nov 2010 #4 Hahaha [;)] Jammen tror de at de kan lure oss ;-) KO er veeeeldig sulten og tørst og vil på potta osv når vi sier det er lalletid [8D]
Hahaha [;)] Jammen tror de at de kan lure oss ;-) KO er veeeeldig sulten og tørst og vil på potta osv når vi sier det er lalletid [8D]