Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å noen ganger svelger man kameler,,, Svigerfar er en fantastisk bestefar og elsker barnebarnet sitt, da tåler vi litt røyklukt innimellom så lenge det ikek røykes når vi er der.
Ja, den reagerte jeg på også. Skjønner hvis det er på grunn av allergi, men ikke ellers.Jeg hadde heller ikke dratt. Da fikk besteforeldre heller komme på besøk. Sa det til mamma, og hun røyker ikke inne lengre nå. Men synes det er merkelig å ikke dra til noen med hund? Hallo!? Godt man er forskjellige.![]()
Ja, slik tenkte jeg også ang hund, helt til første (og hittil eneste) gang jeg var på besøk hos onkelen til mannen. De har to store hannhunder i en bitteliten leilighet, og de er ikke fryktelig ivrige på å vaske og lufte ut. Det luktet så sterkt hund der at jeg holdt på å kaste opp - og jeg er vant til hunder altså! Sliter også med å holde meg når vi møtes andre steder, for lukta setter seg jo i klærne deres og det stinker på flere meters avstand. Så nei, det er ikke alltid så merkeligJeg hadde heller ikke dratt. Da fikk besteforeldre heller komme på besøk. Sa det til mamma, og hun røyker ikke inne lengre nå. Men synes det er merkelig å ikke dra til noen med hund? Hallo!? Godt man er forskjellige.![]()
Ja, slik tenkte jeg også ang hund, helt til første (og hittil eneste) gang jeg var på besøk hos onkelen til mannen. De har to store hannhunder i en bitteliten leilighet, og de er ikke fryktelig ivrige på å vaske og lufte ut. Det luktet så sterkt hund der at jeg holdt på å kaste opp - og jeg er vant til hunder altså! Sliter også med å holde meg når vi møtes andre steder, for lukta setter seg jo i klærne deres og det stinker på flere meters avstand. Så nei, det er ikke alltid så merkelig![]()