Overaskelse!

Hemlo

Andre møte med forumet
Så var jeg tilbake her! (tidligere med annen bruker)
Jeg hadde følt meg sjuk/dårlig over en lengre periode uten å skjønne hva som lå i det. Men, for to uker siden begynte jeg å ane ugler i mosen.
Testen var jo så klart positiv. Har gått på P-piller siden minsten på 3 år ble født å hadde i grunnen slått meg til ro med to velskapte barn.
Så da satt jeg her, uten å vite hvor langt jeg er på vei å regnet meg frem til at september blir måneden (trur jeg) kanskje i starten, kanskje i slutten av måneden. Å jeg som alltid planlegger alt..
Har spurt lege om henvisning til tidlig ul å håper jeg får komme inn så jeg slipper å gruble så lenge.
Jeg har inntrykk av at de fleste her inne virker ønsket og planlagt, (så klart er denne lille uplanlagte veldig ønsket når det ble sånn) Er det flere som har blitt overrasket?

Det blir en spennende tid i møte, å per nå ser jeg mer på ny bil enn barnevogner, bekymringene meldte seg fort :p

Uansett, utrolig kjekt å se at det enda er god aktivitet i forumet her. Det er godt å lese og å kunne dele tanker så tidlig i svangerskapet!
 
Velkommen hit! Og gratulerer ❤️
Ja, vi er flere her inne som er overrasket :D Men veldig ønsket fra min side. Mannen ville ikke ha flere, men nå synes han det er stas at det kommer en til❤️
 
Her blir det også en uplanlagt. Vi var egentlig veldig ferdige med å få barn og hadde begynt å drømme sånn smått om friheten som følger med når barna blir større og mer selvstendige.
Men nå er det selvfølgelig veldig ønsket selv om planene vi hadde er snudd litt på hodet:happy090
 
Her blir det også en uplanlagt. Vi var egentlig veldig ferdige med å få barn og hadde begynt å drømme sånn smått om friheten som følger med når barna blir større og mer selvstendige.
Men nå er det selvfølgelig veldig ønsket selv om planene vi hadde er snudd litt på hodet:happy090
Godt å høre det er flere med samme tanken om "store" barn og friheten:cat:

Ser jeg er rusten på dette når jeg sitter å leiter i 10 minutter etter smilefjes! haha:wideyed:
 
Gratulerer så masse! :Heartpink

Veldig uplanlagt her også! Men svært velkommen. Skulle vente hvertfall ett år til. Har ei på 1 og en 3 nemlig. Kaos blir komplett kaos. Går seg til. Prøver vi å overbevise oss selv om.

Vi ser også på ny bil. Tror det blir en VW Sharan :)
(..men har det meste andre fra de to kidsa)
 
Gratulerer!

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg... ville ha en til men ante ikke at det skulle bli nå :woot: tenkte kanskje det ville ta litt lengre tid siden det er så lenge siden sist. Jeg hadde en liten frykt for at jeg ikke kunne få fler da jeg har vært uten beskyttelse i mange år uten noe graviditet så jeg kjøpte en bok av Marisa Peer hvor man liksom skal se for seg at man blir gravid etc.

Jaudå... kom ikke halvveis i boka engang.

Så planlagt, men overasskende alikevel. :wacky:
 
Godt å høre det er flere med samme tanken om "store" barn og friheten:cat:

Ser jeg er rusten på dette når jeg sitter å leiter i 10 minutter etter smilefjes! haha:wideyed:
Haha! Kjenner meg igjen i det med smilyene:rolleyes:

Og føler meg nesten som en førstegangsfødende igjen. Denne gangen er jeg en del eldre og mye mer bekymret for alt. Hadde litt den «det går helt sikkert bra» holdningen når jeg ventet de to andre.
 
Haha! Kjenner meg igjen i det med smilyene:rolleyes:

Og føler meg nesten som en førstegangsfødende igjen. Denne gangen er jeg en del eldre og mye mer bekymret for alt. Hadde litt den «det går helt sikkert bra» holdningen når jeg ventet de to andre.
Net det samme her, føles ut som alt er nytt å skummelt. Ser på biler å tenker på løsninger i huset osv som om det skulle være noe vi aldri har gjort før, hehe!

Ser jo at vi har mye å ta stilling til, stor bil med plass til flere store hunder, vogn, oppussing av barnerom, størrelse på vogn osv osv.. Jeg ser at jeg ikke klarer å lande helt å enda er i en liten "sjokk" fase hvor tankene vakler mellom alt og ingen ting :p
 
Gratulerer så mye med overraskelsen! :Heartred
Velkommen tilbake til forumet skal du være!
Gleder oss til å følge deg :)
 
Net det samme her, føles ut som alt er nytt å skummelt. Ser på biler å tenker på løsninger i huset osv som om det skulle være noe vi aldri har gjort før, hehe!

Ser jo at vi har mye å ta stilling til, stor bil med plass til flere store hunder, vogn, oppussing av barnerom, størrelse på vogn osv osv.. Jeg ser at jeg ikke klarer å lande helt å enda er i en liten "sjokk" fase hvor tankene vakler mellom alt og ingen ting :p
Er litt i sjokkfase selv enda. Det er mye å planlegge og ta stilling til og det er nok å henge fingrene i. Men om ikke alt er helt planlagt og 100% perfekt når lille kommer så tenker jeg at vi bare får gjøre det beste ut av det.
Jeg skal nyte tiden uansett:Heartred
 
Gratulerer! ❤️ Her var det veldig planlagt.. men minste blir 7 i juli så dette blir en attpåklatt!! :hilarious: kjenner meg igjen i bekymringene. Ser på ny bil jeg også! Yarisen ble plutselig litt liten :hungover:
 
Hva skal man si,ønsket, men ikke planlagt. Nummer 3 litt tidligere enn planlagt, men siden yngste bare er 1 har vi iallfall det meste. Tror vi får plass til 3 barneseter i begge bilene og, så da er det meste i boks.
 
Gratulerer så mye :Heartred
Det var en overraskelse her også, venter nr 4 :D
Men selvsagt veldig velkommen :)
 
Velkommen :)

Har var det planlagt og veldig ønsket etter to runder med kjemiske før det virker å gå veien nå :) satt vel på fjerde forsøket, femte uten prevensjon, men anser ikke første mnd som forsøk da vi forsøkte å unngå EL pga bryllup :)
 
Veldig ikke planlagt! Trodde ikke jeg kunne bli gravid på vanlig måte etter vår datter som kom med hjelp av ivf ❤️ ho blir 7 år og storesøster om alt går som det skal... Ennå livredd for å juble eller forstå at jeg er gravid igjen.. Sjøl om magen allerede begynner å komme. Tror jeg er 9+3 nå om jeg regner riktig...
 
Gratulerer ❤️
Her var det veldig planlagt (ivf) etter 2,5 år med prøving :happy:
 
Gratulerer så mye! Her var det planlagt. Har prøvd siden sommeren 2018, med to MA, så denne gangen satser vi på at det går hele veien.
 
Gratulerer og velkommen :happy: her var det planlagt, men kom allikevel overraskende på. Vi skulle 3 uker på ferie først, også prøve på nr. 2. Men slik gikk det ikke:cat: så det ble ikke heeelt den ferien vi så for oss.. Mor lå i fosterstilling på et hotellrom i nesten en uke + at jeg taklet varmen dårlig..
Nå er vi straks i uke 12,og kan endelig dele nyheten med resten av familien :Heartbigred de tror nok vi bare ønsker 1 barn, så de blir nok VELDIG overrasket :hello2
 
Back
Topp