Overaske mannen i morgen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Edit;': blir vist fredag heller pga jeg vinterferie farge å :o
Med å ta meg en tur til frisøren :p
Fikk så enormt lyst å klippe håret :p så lei av å bare ha det i strikk å jeg er ikke noe flink med langt hår ( er vel til skuldrene nå)
Men jeg vet sambo liker best langt hår :p men sist jeg klippet det var han meget fornøyd :p
Da i en Bob..
Lurer nå på om jeg kansje skal ha en kortere bob. Sånn som man kan rufse litt opp bak :) vis dere forstår. Noe alla denne:

ImageUploadedByBV Forum1435141678.894424.jpg

Tror dere jeg hadde passet det?
ImageUploadedByBV Forum1435141785.636163.jpg

Dette er fra sist jeg klippet :p derfor sen oppstillingen :p haha

Jeg har aldri vert redd for å prøve noe med håret. Men etter jeg gikk ned så mye så er jeg redd for å se rund ut i ansiktet igjen :/ sikkert rart å høres sikkert teit ut men :p

Hva syntes dere om fargene lenger ned?

Last edited:
Tror det blir bra :) misunner dere som kan ha frisyrer, her jeg sitter med mitt kråkereir :p !!!

Tror det blir bra :) misunner dere som kan ha frisyrer, her jeg sitter med mitt kråkereir :p !!!
Så du fargen å? Lengre nede?
Tror vi alle Jar noe vi vill fikse med håret :p mitt vokser for fort. Å tar form etter alt. Har jeg strikk i det i 2 min så former håret seg etter strikken så fort :/

Så du fargen å? Lengre nede?
Tror vi alle Jar noe vi vill fikse med håret :p mitt vokser for fort. Å tar form etter alt. Har jeg strikk i det i 2 min så former håret seg etter strikken så fort :/
Ja, stilig farge :) hehe, mitt hår er tykt, "frizzy", livløst og ja. Ser Ok ut når det er rettet ut, men det tar jo en halvtime hehe.

Ja, stilig farge :) hehe, mitt hår er tykt, "frizzy", livløst og ja. Ser Ok ut når det er rettet ut, men det tar jo en halvtime hehe.
Men kansje med en kortere? Da tar det ikke så lang tid? :)
Syntes alt utenom strikk tar så lang tid med langt hår :p

Men kansje med en kortere? Da tar det ikke så lang tid? :)
Syntes alt utenom strikk tar så lang tid med langt hår :p
Har hår til skuldrene omtrent :) men kler best langt, så sparer nå :D ja, det tar litt tid. Jeg setter det ofte bare opp i en knute.

Men synes du skal gå for fargen og frisyren :)

Har hår til skuldrene omtrent :) men kler best langt, så sparer nå :D ja, det tar litt tid. Jeg setter det ofte bare opp i en knute.

Men synes du skal gå for fargen og frisyren :)
Hehe er det jeg å gjør :p

Ja jeg tror jeg gjør det :D trenger en forandring :D håret har vert svart nå i for mange år :p før jeg fikk barn var det ofte lilla å rødt :p men det er 8 år siden :p

Ville absolu satset på klipp og den fargen - er jo kjempestilig med lilla!

Har selv lyst til å klippe/farge, men tynt hår som ikke vil være med på noe og hvor farge holder i toppen noen uker :/
Her foretrekker mannen langt, og var lite populært sist jeg klippet :P

Du får holde oss oppdatert!

Ville absolu satset på klipp og den fargen - er jo kjempestilig med lilla!

Har selv lyst til å klippe/farge, men tynt hår som ikke vil være med på noe og hvor farge holder i toppen noen uker :/
Her foretrekker mannen langt, og var lite populært sist jeg klippet :P

Du får holde oss oppdatert!
Fargen sitter ikke så lenge her heller. Men det er fordi mitt hår vokser som ugress å jeg er egentlig grå :p så må jo ta ettertraktet ganske ofte. Men vis dette er en farge de selger hos frisøren så må det jo gå greit :p
Skal holde dere oppdaterte ja :D :D

Back
Topp