over..

siwro

Gift med forumet
da var det over for denne gang også...

begynte seff å blø i går for fullt..
å i dag kom det en masse klumper med slim...akkutrat som da jeg mistet sist gang også, så dette er nok enda en gang SA.

jeg er helt tom....synes ikke di på sykhuset virket så opptimistisk i dag når jeg ringte..

di sa ja dette var trist å di viste ikke hva di skulle gjøre.. di skulle ha en samtale, og vi måtte tenke ut hva vi ville gjøre vidre...vi måtte skrive ned spm vi hadde og så måtte vi begge komme dit på samtale...hva er dette for?? skjønner ingenting..skulle tro jeg skulle få begynne på medisiner igjen...har di gitt oss opp?? jeg har hatt ett ivf bare..og ett som ble omgjort til aih..har jo fortsatt 2 igjen.....
uff....

uff da [:(] aldri godt når det blir sånn [:(] Men du sier du mistet? var du gravid?

er det jeg ikke vet, alt som kunne tyde på det...men hadde ikke tatt test..tenkte jo å teste til helga men...har hatt så mye symptomer..og når d kom så xtremt mye slimblodklomper så tenkte jeg at jeg har hatt noe som jeg har mistet, har mistet 2 ganger før..prata med dem på unn, di sa det kunne nok høres ut som det ja..også siden jeg hadde dn blødninga for litt siden som kunne være festeblødning..så det er ikke godt å si..
ORIGINAL: fano

uff da [:(] aldri godt når det blir sånn [:(] Men du sier du mistet? var du gravid?

Huff.. nei[&o]

Samtalen skal sikkert bare dreie seg om hvordan dere skal gå fram neste gang, siden det ble lite egg denne gangen.
De har nok ganske sikkert IKKE gitt dere opp
De regner kanskje med at dere har en del sp.mål også sånn i forhold til medisinering osv.

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Huff.. nei[&o]

Samtalen skal sikkert bare dreie seg om hvordan dere skal gå fram neste gang, siden det ble lite egg denne gangen.
De har nok ganske sikkert IKKE gitt dere opp
De regner kanskje med at dere har en del sp.mål også sånn i forhold til medisinering osv.

sign denne. Trist dette[&o] Håpar alt blir så maaaaassse bedre neste gong! Då SKAL det vera din tur!

takk jenter..føler at alt er så håpløst..men men... synes dette er så grusomt,..føler at det er min feil..at jeg jobber og stresser for mye...

Det var leit å høre, kan hende de tenker på andre muligheter, enten andre medisiner eller prøve noe nytt.

Usikker på hva de tenker på når det gjelder deg.
Kan ikke nok om deg for å spekulere i hva det kan være.

Det andre har blitt anbefalt til er:
- andre medisiner
- slanking
- donoregg, men det kan de ikke hjelpe til med i Norge
- akupunktur
- blodfortynnenes av noe slag for å ikke miste dersom det er problemet og at det ikke er dårlig kvalitet genmessig som gjør at mister.

Som sagt jeg kan bare spekulere, og dette her er jo ikke til noen nytte for deg, så stopper her...er nok greiest å vente på hva de vil snakke med dere om på samtalen.
Men prøv å tenk positivt.

Nok en stor trøsteklem til deg, dette her fortjener du ikke.
Og slikt gjør vondt inn i hjerterota, klem.
-

*trøsteklem*

Håper virkelig de finenr på noe lurt! Ønsker deg masse lykke til fremover!

ORIGINAL: *ZimileMamma*

*trøsteklem*

Håper virkelig de finenr på noe lurt! Ønsker deg masse lykke til fremover!

sign

men har jo bare hatt ett ivf og ett aih..likavell 2 forsøk igjen.hadde 5 egg ut, men 2 var fine og 1 var perfekt befrukta og satt inn...
ORIGINAL: småsmurf

Uff, dette var trist siwro[:(]

Men att dem vil ha en samtale med dere, er ganske så normalt, etter 2-3 forsøk, er jo greit å få en gjennomgang på hva som gikk galt denne gangen, og hva som kan endres til neste gang[;)]
Hvor mange egg hadde du på første forsøk?

Gråter for der[:(] Dette er så utrettferdig! Setter ting i perspektiv! Ikke gi opp hvertfall!!!! Stor klem!

Håper dere og sykehuset kommer opp med en bra plan for neste forsøk, for da SKAL det gå!!

nei å nei å nei

det er j**** [:(]

uff håpe dei har positive ting å si da når dere skal på samtale,
masse klemmer til deg.

sleng muss til deg

takk jenter..dere er nå gode..

'

_venter_ ja det skal ikke være greit d her, d er allefall helt sikkert...var så sikker egentlig.menmen..

ORIGINAL: siwro

takk jenter..dere er nå gode..

'

_venter_ ja det skal ikke være greit d her, d er allefall helt sikkert...var så sikker egentlig.menmen..

ja var så sikker at spira satt. det er forferdelig,[:(]

hva sier gubben ang det med samtalen, uff ja nå synst jeg virkelig synd på deg[&o]

var og ganske så sikker ja..har ikke snakket så mye med han enda.. snakka kjapt med han i sta bare, jeg sa til han at vi skulle til samtale..og di viste ikke hva vi vidre skulle gjøre..han blei litt stille..sikkert tankefull og lei seg..fikk melding fra han i går kveld da. han sa han ælska me nu uansett og vi ska nu få dæ tel t slutt....
men men...e e bre spendt på samtaln..føl at d ik e positivt..veit kje... har ikke hørt om andre som har måtta dratt på samtale etter ett forsøk og ett aih...skjønner ikke hvorfor jeg må det...

men det kan være gode nyheter, som regel venter man det værste, kanskje de skal sette deg opp på ny runde snart.

det er godt at din mann er så god, det er så fort å legge skyld på hverandre, det er jo jeg expert på stakkas.

uff hold motet oppe trenger ikke bli så forferdelig som du tror. kanskje går du ut der fra med et smil, håpe på det da.

tenker på deg, skal se neste gang så sitter spira i 9 mnd.
det er godt at du ikke er alene med tankene.

og du det vil gå fint, det kommer til å gå bra til slutt

klem [:)]

ps grunnen til at dere skal på samtale er at de skal gå igjennom neste prøve periode med dere og hva som er det beste, for deg og din kjære, ikke no farli skal du se[:D]

Kjempeklem til deg!

Jeg var på samtale etter hvert forsøk, for å endre dose, medisiner, fremgangsmåte etc. Det er litt prøve og feile i dette gamet, IVF er ingen eksakt vitenskap og alle reagerer forskjellig.
Det at de vil ha dere inn på samtale ser jeg på som noe positivt inntil det motsatte er bevist. Sannsynligvis vil de gå igjennom forsøkene så langt med dere, og se på alternativene [:)]

Back
Topp