Over uke 37? Utålmodig?

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
Haha... Ja tydeligvis, er hans første så han er litt uviten stakkar... Skulle pakke fødebag her i går kveld når han roper "husk noen bøker til meg" hvor jeg da svarer "ehh... Når skal du lese de?" Og han svarer "når du venter på at du kan presse vel".... Stakkars mann, han får seg nok en overaskelse eller 2 :p
Aaawh, så naiv og søt han er ♡♡♡♡♡

Hadde ikke hjulpet her:P Ikke moden for fem flate tipper jeg :-)

Haha... Ja tydeligvis, er hans første så han er litt uviten stakkar... Skulle pakke fødebag her i går kveld når han roper "husk noen bøker til meg" hvor jeg da svarer "ehh... Når skal du lese de?" Og han svarer "når du venter på at du kan presse vel".... Stakkars mann, han får seg nok en overaskelse eller 2 :p
Ikke bare én bok, men bøker faktisk... Hehe... :p

Prøvde på dette i går. Er moden, men ikke moden nok. Så hjalp sikkert på å modne mer bare. Merker det skjer litt der nede.

Jeg har prøvd ikveld. Menssmerter og kynnere som vanlig, men ikke noe mere enda:p

Neineinei.... Håper jr kommer på termin:) da slipper msn miste tre uker med permisjon også:) får blærebetennelee av å ligge med sperm inni meh, så det også utgår

Fikk faktisk lurt med mannen i
Går/ natt. Ikke skjedd en dritt annnet enn at det var siste ganga for mannen min :p Hahhaa

Last edited:
Det funket ikke på førstemann hos meg, men det stopper oss ikke fra å prøve denne gangen ;-) Uansett et av de mer behagelige kjerringrådene :-P

Back
Topp