Over uke 37? Utålmodig?

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
Vi har akkurat komplettert (kan man si det sånn? Hehe) familien m en søster til våre to sønner <3
Tenkte å komme med et tips til dere som fortsatt venter på skattene deres og er kommet over uke 37.
Alle våre tre barn har kommet etter en heftig runde i senga hvorpå jeg har sovnet etterpå og ligget noen timer m spruten inni meg. (Det er en viktig detalj)
Har fått rier kort tid etterpå m alle tre og født dagen etter. Tilfeldig? Neppe. Jeg er ikke i tvil om at det er det som har satt i gang fødslene 2 og 3 uker før termin m alle tre.

Er jo ikke sikkert det Fungerer på alle å man må kanskje være litt moden eller noe, ikke vet jeg men for meg funket det hver gang og det er virkelig verdt et forsøk i alle fall ;-) !

Mannen er sikker på det samme, selv om han aldri har prøvd :P er hans første barn. Så han vil ikke ha sex enda..føler meg som en mann som trygler og ber :P så får vi se da, om han tør etter uke 37 ;)

Hadde bare det vært et alternativ :p mannen syns det er rart forsi jordmor for 1 uke siden kom med en kommentar om at babyens hode var så langt nede at hu var sikker på hunkunne kjenne det :p haha... Spiser ananas med begge hendene da ;) 38 uker i dag

Ææ. Vet jammen ikke om jeg tør jeg :P Selv om det kanskje ikke virker, så føles det ut som jeg da bestemmer at fødselen skal starte. Vet ikke om jeg klarer å ta det valget. Hehe. Kanskje hvis jeg plutselig blir drittlei ;)

Jeg har veldig tro på at dette kan starte fødsel om man er moden!

Er ikke i uke 37 ennå, men dagen jeg bikker skal det bli rulling i høyet, funker det ikke så er det jo en fin måte å tilbringe litt kvalitetstid med mannen før den store dagen og det kan hjelpe til med modningen. Babyen kommer vel ikke før den er klar uansett.

Det var planen her å, hver dag til han kom, men guuuud hvor trang jeg har blitt, han får knapt inn lillefingeren jo :O har prøvd et parr ganger, men det er ikke mye godt :(

Her er jeg 37 uker imårra og har begynt å slippe til sambo igjen den siste uka for modningens skyld haha, men dupp er dupp sier gubben og er overlykkelig etter en lang tørketid :p

Planen er der, men jeg tenker å vente til vi har passert februar. Mannen er forberedt på at jeg ikke går en hel måned til selv om han ønsker og trygler og ber om en skuddårsbaby. Det skjer ikke så lenge det er jeg som må føde! :p

Kan man være moden som førstegangs selvom hodet ikke er festet enda..?

Har satt fart på skaene her også med de to andre. Problemet nå er at jeg er litt små forbanna på samboeren for tiden. Så frister ikke å hoppe til køys med han. Får nok bare vente til babyen er klar. Skal ha tre runder med modningsakupunktur i meste uke.

Grattis med baby!! Jeg er 38 uker i morgen. Begynner å bli klar, hehe. Men er det ikke fare for urinveisinfeksjon når man sovner med spruten inni seg..? Det må jo være kjipern på tampen. Jeg har veldig lett for å få det :(

Jeg hadde garantert endt opp med soppinfeksjon og fortsatt ingen baby :o

Hadde bare det vært et alternativ :p mannen syns det er rart forsi jordmor for 1 uke siden kom med en kommentar om at babyens hode var så langt nede at hu var sikker på hunkunne kjenne det :p haha... Spiser ananas med begge hendene da ;) 38 uker i dag
Si til han at hodet har trukket seg tilbake!!!

Si til han at hodet har trukket seg tilbake!!!

Haha... Tror han er fast bestemt på å holde seg unna... Jeg syns jo han var superteit så jeg tulla med han og sa "ja det er jo der de med hakekløft har fått det fra" dette tenkte han alvorlig over stakkar og hver gang han ser noen med hakekløft kommenterer han at foreldrene hans hadde sikkert sex på slutten av svangerskapet... Så jeg gir opp :p

Haha... Tror han er fast bestemt på å holde seg unna... Jeg syns jo han var superteit så jeg tulla med han og sa "ja det er jo der de med hakekløft har fått det fra" dette tenkte han alvorlig over stakkar og hver gang han ser noen med hakekløft kommenterer han at foreldrene hans hadde sikkert sex på slutten av svangerskapet... Så jeg gir opp :p
Er det muuulig :-P Hahaha... Mannfolk!!!

Er det muuulig :-P Hahaha... Mannfolk!!!

Haha... Ja tydeligvis, er hans første så han er litt uviten stakkar... Skulle pakke fødebag her i går kveld når han roper "husk noen bøker til meg" hvor jeg da svarer "ehh... Når skal du lese de?" Og han svarer "når du venter på at du kan presse vel".... Stakkars mann, han får seg nok en overaskelse eller 2 :p

Back
Topp