over TR tiden??

3.gangsfødene

Betatt av forumet
er de noen her som har gått lenge over tia,men ikke vært gravid? har hatt tanta regelmessig på besøk..men nå har jeg gått 10 dager over tide...har hatt ett par svakt positive tester,men ett par negative etter d...
noen som har opplevd lignende??
håper på svar...

Har ikke opplevd det, men det høres jo rart ut at du har tatt noen positive tester og så fått negative. Det kan jo ha vært en tidlig abort? For testene skal ikke slå ut på Hcg i urinen hvis man ikke er gravid.

Tror jeg ville tatt en tur til legen jeg!

Lykke til!

alle mine tester var negativ, tilogmed den hos legen... kjøpte med meg tre stk hjem og to viste positiv og en negativ.. og gravid var jeg:)

mn har ikke blødd noe i d heletatt...mn d har komt en del slim..mn aner ikke va d kan være..
håper jo på en oktoberbaby da...[:)]

jeg er nesten i samma båt som deg.....er 6 dager over IKM....
Men ikke fått pos grav tester[:@]

ORIGINAL: anettesj

alle mine tester var negativ, tilogmed den hos legen... kjøpte med meg tre stk hjem og to viste positiv og en negativ.. og gravid var jeg:)

håper d samme skjer hos mg da... må man bestille legetime?noen sier bare di møter opp...så tar noen en test...?![8|]

ORIGINAL: Sarah78

jeg er nesten i samma båt som deg.....er 6 dager over IKM....
Men ikke fått pos grav tester[:@]

slitsomt dette her...vil vite sikkert svar...om d er noen der inne eller ikke...[8|][:)]  kansje vi begge må til legen en tur...[;)]lykke til

hm...noen som hvet om man må bestille time hos legen for å ta test eller???[:D]

ORIGINAL: mie83

jeg mista mensen i ca tre måneder d jeg hadde tomme jernlagre.. var ikke gravid.. også hadde jeg en negativ, en positiv og en midt imellom av testene jeg tok hos legen, venta to dager og tok to positive.. hadde gyn.undersøkelse og legen trodde ikke jeg var gravid.. men her sitter jeg med stor mage da[:)]!

ja så feil kan legene også ta[:D][;)][:D]

Jeg tok med meg en urinprøve på laben på legekontoret, og der testa de den... Hadde ikke time...

ORIGINAL: Tammis

Lykke til uansett.

Fint navn på jenta di forresten [;)]

tusen takk[:D]

Hei, jeg skjønner hvordan det kan være å vente på TR.. 17 dager over tiden er jeg i dag. alle tester negative. Ringt gyn.. i dag, men det kan vel ta tid før hun ringer tilbake.

Begynner å bli lei nå. Kunne den bare ha kommet, slik at vi kunne ha startet igjen

Ville nok ringt legen eller bare stukket ut en tur ja hadde jeg vært deg[:)] Greit få klarhet i dette så fort som mulig, hatt det sånn mange ganger før men aldri slått positivt ut før denne gangen da:) Håpe du får det svaret du vil ha no da[:D] Lykke til

Back
Topp