spartasmurfen
Andre møte med forumet
I morgen, søndag 1. mars, er jeg to uker over tiden med tr. Tok en test på onsdag, men den slo ut negativt. Var hos legen på onsdag, og han sa at det var fullt mulig å være gravid selv om hjemmetesten slo ut negativt. Det samme sa legen til datteren min på torsdag. Da jeg gikk gravid både med datteren min og han jeg mistet, var det ingen tester som slo ut før jeg var 3 måneder på vei.
Syns nå at dette er svært spennende, og gleder meg til jeg skal til legen 16. mars, for da skal jeg til legen igjen.
Håper nå at spira sitter, for vi har prøvd i snart 3 år, og tatt 3 pergo-kurer.
Holder dere informert videre på hvordan dette går.
Neida, etter to og en halv uke på overtid, kom denne hersens tr igjen vet dere. Så da var det nok ikke noen spire denne gangen heller. Ellers har jeg muligens hatt en sa igjen. Siden jeg våknet i morges og hadde så vondt i magen at jeg nesten ikke klarte å puste engang. Og blødde ganske kraftig. Er litt bedre nå, men merker det enda.
Så da får vi vel ta en 4. pergo-kur da, å se om vi får bedre lykke denne gangen.
Syns nå at dette er svært spennende, og gleder meg til jeg skal til legen 16. mars, for da skal jeg til legen igjen.
Håper nå at spira sitter, for vi har prøvd i snart 3 år, og tatt 3 pergo-kurer.
Holder dere informert videre på hvordan dette går.
Neida, etter to og en halv uke på overtid, kom denne hersens tr igjen vet dere. Så da var det nok ikke noen spire denne gangen heller. Ellers har jeg muligens hatt en sa igjen. Siden jeg våknet i morges og hadde så vondt i magen at jeg nesten ikke klarte å puste engang. Og blødde ganske kraftig. Er litt bedre nå, men merker det enda.
Så da får vi vel ta en 4. pergo-kur da, å se om vi får bedre lykke denne gangen.