Over termin

Nord92

Andre møte med forumet
Hei. Da jeg var på UL i uke 18, ble terminen flyttet en uke frem. Er det mulig jeg går en uke over termin da ,eller?
Jeg har ikke noe og gå etter selv.

Hvis du ikke har noen slags idé om når du ble gravid så er det nok ikke så mye annet å gjøre enn å forholde seg til terminen du fikk på OUL, den stemmer nok sånn høvelig, kanskje noen få dager imellom oultermin og menstermin :)

OUL termin er den du skal forholde deg til, går du over den blir du satt i gang tidligst på 10 eller 11 dagen om jeg har blitt riktig informert.

OUL termin er den du skal forholde deg til, går du over den blir du satt i gang tidligst på 10 eller 11 dagen om jeg har blitt riktig informert.

I elverum kan du bli satt i gang en uke over, men senest og mest vanlig dag 11 over :)

Her setter di i gang en uke over. Takk for svar, var litt usikker siden baby kan være over gjennomsnittet stor

Her setter di i gang en uke over. Takk for svar, var litt usikker siden baby kan være over gjennomsnittet stor
Fordi? Du går en uke eller to over? Tror ikke du trenger bekymre deg. Om du går over og babyen er stor så ville den nok vært stor selv om fødte på termin :) Veldig vanlig å bli justert på oul, da ser de jo akkurat hvor langt du er på vei utifra hvor stor den er :)

Her i Fr.stad ringer legen sykehuset den dagen jeg har termin (om jeg ikke har født) og så settes man igang ved første ledige tidspunkt innenfor grensa på 11 dager. Så det kan jo variere en del....
Håper å slippe igangsetting, vil ikke føde på intensiven :-(

Back
Topp