over og ut

fano

Gift med forumet
tok en test kl 05.15 i dag, fikk en svaaaaak strek og var sååååå glad, har gått i en liten lykkerus i dag og virkelig hatt en god magefølelse. Kom hjem ista og gikk på do og har begynt og blø litt, det fosser ikke, men det er litt friskt blod så jeg regner med at tr er på full gang jeg satt inn 2 egg, men regner med at alt håp er ute, jeg orker ikke mer jeg, er så lei meg, skuffa og føler meg så misslykket [:(][:(][:(]

Håpet trenger ikke være ute! Jeg blødde litt da jeg var ca 6 uker på vei, fikk ultralydsjekk og alt sto bra til likevel. Men prøv å legg deg ned og slapp av og håp på det beste!

syns bare det hele er så rart, de andre gangene har jeg begynt og blø med masse crinonerester blandet, men nå har det gått fra på dagen i dag til og være helt tørt og ikke noe antydning til blod, til nå på kvelden til frisk blod?? men blod er blod [:(]

Oi, forstår at du e bekymra no. Men at du blør treng ikkje bety nåke. Det har me sett eksempler på her inne før. Og av og til er det det eine egget som vil ut..

Håpa blødningen gir seg, og du får ein sterkare test om nåken dagar.

Krysse alt for deg her

Huff nei nei[:'(] Håper det bare er medisinene som gjør at du blør! Skjønner godt du er redd og frusrert nå! Sender deg en god klem og håper dette går bra[:)]

Det var triste greier[:(][:(]men det er forsatt håp,kan være det er det ene egget som ikke vil feste seg.krysser fingrene for at dette går bra[;)]

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: ElinR

uff så trist[:(] men siden du har satt inn 2 egg så er d en mulighet for at d "bare" er d ene egget som blør ut., Men d kan også hende at d bare er en uskyldig blødning og at begge egga har festa seg, håper sååååå for deg fano!!!!!!!!!![;)]

Signerer ElinR [:)]

Tusen takk for gode ord alle sammen. Alt lovet så godt, og dnne gang hadde jeg så stor tro selv for alt gikk på skinner og fikk tilogmed en svaaaaak strek på testen. Jeg håper blødningen stopper og at hvertfall en sitter fast, hadde ingen symptomer på at jeg skulle blø før det plutselig var blod der......uff, mister jo motet, men skal prøve og holde hode oppe fram til svar på blodprøven på tirsdag. Må jo si at det har vært det værste hver gang og måtte inn dit og ta blodprøve du selv vet svaret på og må ringe inn for og faktisk få negativ svar....huff, det blir liksom gnidd inn.

Jeg skal krysse fingre, armer og bein for deg Fano, for at dette skal gå bra! Håper virkelig ikke at alt håp er ute[&o]

Jeg vet hvordan du har det, går bare å tenker og er nervøs selv, vet ikke om jeg tør å teste en gang.....
Men jeg fikk beskjed da jeg satte inn to egg at det er 85% sjangse på at det ene vil overleve, men bare 20% sjangs på det andre.
Krysser fingrene for oss.[:)]

Føler med deg fano[:(] Hadde det slik på mitt andre forsøk, fikk svaak strek og begynte så å blø...
men håper inderlig det fremdeles er håp for deg...

ingen strek på testen i dag, og nå kommer det mest brunt blod ut, men blod er blod, nå er det nok over og ut [:(][:(][:(] Blødningen ga seg i går, men kommer litt i dag...

ORIGINAL: fano

ingen strek på testen i dag, og nå kommer det mest brunt blod ut, men blod er blod, nå er det nok over og ut [:(][:(][:(] Blødningen ga seg i går, men kommer litt i dag...

Huff, så dritt[:(][:(] Når er det du "egentlig" skal teste da? Jeg fikk neg svar på CB helt til dagen etter jeg skulle teste.

skal ta blodprøve på tirsdag, da er jeg på dag 13

skal ta blodprøve på tirsdag, da er jeg på dag 13

Da er det jo fortsatt noen dager til testing da. Jeg også testa tre dager for tidlig. Fikk neg svar og blødde en del noen dager. Var bombesikker på jeg ikke var gravid,hadde mens smerter og alt. Dro på Riksn og tok blodprøve-synes det var teit jeg måtte siden jeg ikke var gravid! Og grein da jeg ringte inn senere på dagen,var så lei meg[:(] Den prøvene var positiv sa dama.[:o] Jeg ble sint på henne[:D] for var sikker på hun så på feil pers el noe, men nei da, var så gravid atte[:D] Så ikke mist motet enda[;)] Men er pyton å gå sånn og vente å lure[:'(]

åååhhhh, tenk om......men jeg klarer ikke helt og se den nå, veit ikke hvorfor, jeg er så positiv hele veien fram til det kommer en liten negativ ting, og da raser alt og jeg klarer ikke og snu det før det motsatte er bevist. Men nå som du forteller hva du har opplevd skal jeg prøve så godt jeg kan og slappe av og tenke positive tanker [;)] hvis dette forsøket også er negativt har sykehuset lovet med time på poliklinikken for diskusjon videre og event et 4 forsøk og utredning, jeg er så forbanna på hele systemet [:'(] Det er mitt liv og kropp de holder på med, og jeg føler at jeg ikke får svar på noe og de bare sender meg videre på rullebåndet, nå er det nok!! Beklager utbrudet [&o]

åååhhhh, tenk om......men jeg klarer ikke helt og se den nå, veit ikke hvorfor, jeg er så positiv hele veien fram til det kommer en liten negativ ting, og da raser alt og jeg klarer ikke og snu det før det motsatte er bevist. Men nå som du forteller hva du har opplevd skal jeg prøve så godt jeg kan og slappe av og tenke positive tanker [;)] hvis dette forsøket også er negativt har sykehuset lovet med time på poliklinikken for diskusjon videre og event et 4 forsøk og utredning, jeg er så forbanna på hele systemet [:'(] Det er mitt liv og kropp de holder på med, og jeg føler at jeg ikke får svar på noe og de bare sender meg videre på rullebåndet, nå er det nok!! Beklager utbrudet [&o]

Huff, forstår deg godt. En blirr veldig sjør og følsom i sånn prosess[:o][:(] Og når en kommer oppstemt og spent på Riksn og bare blir dytta videre på båndet føler man seg liten og bare til bry. Håper du fortsatt har en spire i magen og sender deg masse varme klemmer[:)]

ORIGINAL: ElinR

uff så trist[:(] men siden du har satt inn 2 egg så er d en mulighet for at d "bare" er d ene egget som blør ut., Men d kan også hende at d bare er en uskyldig blødning og at begge egga har festa seg, håper sååååå for deg fano!!!!!!!!!![;)]

Signerer og sender varme tanker i bøtter og spann[:)]

Tusen takk [:D]

Uff da vennen, men da var det nok en kjemisk graviditet vil jeg tro, at egget festet seg først men ikke greide å holde seg der. Men se på dette som  noe positivt det var nesten denne gangen, og neste gang så fester den seg skikkelig. Dette skjedde med mitt første forsøk, og ble negativt et par dager senere......men jeg ble gravid på neste forsøk da.

Og etter en kjemisk så sies det at det er store sjanser for at det går bedre neste gang, dette skjedde med min SA for litt over et år siden også, syklusen før kjemisk, så ble jeg gravid med tvillinger men mistet i uke 7, men det siste trenger du ikke å tenke på, du ser at det kan ligge noe i dette at det kan gå bedre neste gang.

Lykke til vennen, hper at neste forsøk gjør susen for deg og at 2009 blir ditt år.

Trøste klem fra meg[;)]

Back
Topp