Da var det over og ut igjen! Begynte å blø nå når eg våknet. 4 aborter siden august! Nå er eg bare kjempe frustrert og LEI!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

NeiUff da, dette var leit å høreogså 4 ganger.. sender deg en kjempeklem! Har du noen rundt deg?
Foreldrene mine er i utlandet 3 uker til, mannen min er på fiske i 4 uker til 
Huff, så trist [emoji17] Nå må du få hjelp ved neste graviditet! Kontakt legen og få noe tilskudd av noe slag og evt noe medisiner. Håper du blir raskt gravid igjen[emoji173]️
Å nei [emoji17] Sender over ein god klem [emoji173]️ Og håper at det snart ordner seg for dykk! [emoji173]️
Så trist..
Sender en stor styrkeklem <3
[emoji173][emoji173][emoji173]
Store trøste klemmer sendes til deg [emoji173] [emoji173]
Huff så trist
Jeg krysser alt som kan krysses for at det skal bli en fulltreffer nestegang. Du blirnok raskt gravid igjen skal du se
Stor klem fra meg![]()
Sender deg mange gode klemmer![]()
Å nei, Karianne, så innmari leit å hørekanskje du kan høre inne hos prøver-forumet om noen andre har opplevd noe lignende og fått hjelp med det? Er jo (dessverre) mye kunnskap om slikt i den gruppa tror jeg.
Så leitSender en klem
![]()
Uff! Jeg tør ikke tenke på hvordan du har det nå håper du får hjelp og oppfølging som du trengerStor klem til deg!