Over og ut!

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Da var det over og ut igjen! Begynte å blø nå når eg våknet. 4 aborter siden august! Nå er eg bare kjempe frustrert og LEI!

Huff, så trist [emoji17] Nå må du få hjelp ved neste graviditet! Kontakt legen og få noe tilskudd av noe slag og evt noe medisiner. Håper du blir raskt gravid igjen[emoji173]️

Å nei [emoji17] Sender over ein god klem [emoji173]️ Og håper at det snart ordner seg for dykk! [emoji173]️

[emoji173][emoji173][emoji173]

Store trøste klemmer sendes til deg [emoji173] [emoji173]

Huff så trist :(

Jeg krysser alt som kan krysses for at det skal bli en fulltreffer nestegang. Du blirnok raskt gravid igjen skal du se :Heartred:Heartred
Stor klem fra meg:hug003

Sender deg mange gode klemmer:Heartred

Å nei, så innmari leit å høre :( kanskje du kan høre inne hos prøver-forumet om noen andre har opplevd noe lignende og fått hjelp med det? Er jo (dessverre) mye kunnskap om slikt i den gruppa tror jeg.

Last edited:
Uff! Jeg tør ikke tenke på hvordan du har det nå håper du får hjelp og oppfølging som du trenger ♥️ Stor klem til deg!

Huff, så trist [emoji17] Nå må du få hjelp ved neste graviditet! Kontakt legen og få noe tilskudd av noe slag og evt noe medisiner. Håper du blir raskt gravid igjen[emoji173]️
Å nei [emoji17] Sender over ein god klem [emoji173]️ Og håper at det snart ordner seg for dykk! [emoji173]️
Så trist.. :(
Sender en stor styrkeklem <3
[emoji173][emoji173][emoji173]
Store trøste klemmer sendes til deg [emoji173] [emoji173]
Huff så trist :(

Jeg krysser alt som kan krysses for at det skal bli en fulltreffer nestegang. Du blirnok raskt gravid igjen skal du se :Heartred:Heartred
Stor klem fra meg:hug003
Sender deg mange gode klemmer:Heartred
Å nei, Karianne, så innmari leit å høre :( kanskje du kan høre inne hos prøver-forumet om noen andre har opplevd noe lignende og fått hjelp med det? Er jo (dessverre) mye kunnskap om slikt i den gruppa tror jeg.
Så leit :( Sender en klem :Heartred
Uff! Jeg tør ikke tenke på hvordan du har det nå håper du får hjelp og oppfølging som du trenger ♥️ Stor klem til deg!

Tusen takk ❤️ Det er bare veldig vanskelig nå! Trøtt, lei, frustrert, og bare SÅ sårbar! At eg klarte en hel arbeidsdag i dag er bare helt sykt! Bare lyst å ligge hjemme å gråte alt bort og ønske mannen kunne komme å gi meg en klem ❤️

Åhh, ta vare på deg selv[emoji169] Jeg ville ringt en venn, hvis mann og foreldre er utilgjengelige!

Back
Topp