Over og ut...

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Begynte å blø i sta, fikk komme inn til ultralyd med engang. Først undersøkte hun livmorhalsen min - der var det lukket, men blodig.

Ultralyden viste... ingen ting. En tom fostersekk.
Jeg skal tilbake neste uke for en ny undersøkelse/se om alt er ute.

Jeg er så jævlig trist :( Dette skulle være min gang.. men nå er det andre gangen noe dritt skjer.. SA mnd før jeg ble gravid denne gangen, og nå det som antakeligvis er BO/SA.

Lykke til alle sammen! Håper dere slipper unna noe slikt, for det er så hjerteskjærende..
Ønsker dere alle et godt svangerskap videre, har vært kjempe ålreit å være i november-gruppa med dere..

Ånei:( så trist :( håper du har noen rundt deg nå! Sender deg en god klem, og ønsker deg masse lykke til <3

Samme skjedde med meg, men vi så hjertet:( kan kjenne på følelsen din... Er du mange uker?? dette skjedde med min tante, og da hun kom tilbake kunne de se noe likevell.. det var bare for tidlig.. Krysser fingrene uansett.. Ingen fortjener å oppleve slikt<3

Samme skjedde med meg, men vi så hjertet:( kan kjenne på følelsen din... Er du mange uker?? dette skjedde med min tante, og da hun kom tilbake kunne de se noe likevell.. det var bare for tidlig.. Krysser fingrene uansett.. Ingen fortjener å oppleve slikt<3

er ca 8 uker.. så det burde nok vært et foster der med bankende hjerte nå:(

Tenker på deg. Og lykke til videre.

uff. så utrolig trist å lese :( håper du har mange rundt deg og ta vare på deg selv den neste tiden! klem!

Huff føler med det, har opplevd det flere ganger selv... Sender deg en stooor klemm!! Ta vare på deg selv, og ikke tenk for mye over det. Det er sånt som bare kan skje dessverre. Snakk med din kjære og de rundt deg, det hjelper. Så er det nok snart din tur, skal du se :)

Uff føler virkelig med deg!! :( vi var vel mer eller mindre like langt tror jeg, og jeg merker at det ikke er hyggelig lesning! :'(
Lykke til, så får vi håpe at du får en ny spire snart som klarer å klamre seg fast

Huff, så trist!! :( :( Sender masse trøsteklemmer.

Huff så utrolig trist å høre! :\ Jeg kan ikke tenke meg hvordan du har det engang fordi jeg aldri har opplevd noe slikt, men jeg føler med deg å håper du har mange rundt deg som er der for deg! Masse lykke til, å håper det går din vei neste gang! KLEM!

Så forferdelig trist:( Håper det går greit med deg etter forholdene og at det går bra neste gang. Klem.

Huff så trist. Har vært gjennom det selv og det er ikke morsomt! Og enda mer sårt må det være når det ikke er første gang. Håper en spire sitter snart igjen. Masse lykke til

Kjempe trist:( håper det klaffer for dere neste gang og ønsker deg masse lykke til videre:)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Huff.. Dette var kjempetrist! Stor klem

Huff, alles skrekk, men det er vel en grunn til at det skjer, ingen av oss er sikre egentlig..og så må vi gjennom alle disse første ukene uten å kunne snakke for mye om det heller.. Vi får trøste oss med at dette har skjedd millioner av ganger før oss og er en del av en kvinnes mysterium.
På det 3. Vil det skje? :) tvi tvi

Veldig trist:( lykke til videre!

Så trist. Så vondt at man må oppleve slikt når det egentlig skal være en fin tid. Masse klemmer og lykke til videre med prøvingen...

Back
Topp