Over halvveis :)

Willma

Glad i forumet
Jeg syns det er rart å tenke på at jeg er over halvveis, og blir trebarnsmor til sommeren. Uansett om jeg kjenner masse liv, har sett knøttet på UL og ikke minst at magen vokser, går ikke tankene for ofte på at jeg er gravid.
Med nr 1 og nr 2 var omtrent alt klart på denne tiden i svangerskapet. Navn, rom, klær, vogn osv.

Hva med dere andre som har barn fra før av? er det mye fokus på den nye knøttet?

Hadde en koselig jordmor time i dag, alt i skjønneste orden og formen begynner å ta seg opp :)

Jeg har di store tingene som vogn, , seng , ,stellebord osv etter storesøster. Rom skal han dele litt med storesøster etter han har sovet med oss så d skal ikke pusses opp med d første og klær har jeg ikke kjøpt noe serlig av... så her er d ikke så mye redebygging ennå... å navn er også i idemyldrings fasen...

Med førstemann var vel jeg ikke kommet i gang enda ;p og er ikke kommet i gang nå heller. Har jo mye av de store tingene etter storebror, men må jo handle inn litt klær. Eneste er at denne gangen må vi pusse opp barnerommet før hun kommer, da det er ltt dårlig med plass til stellebord på badet. Så det må stå på rommet hennes, men hun kommer til. Sove hos oss med det første.. Og det rommet må pusses opp før og. Så det blir mye 'redebygging' på far denne gangen ;)

Jeg har nesten ikke gjort noenting enda, strikket litt og handlet noen få klær til babyen. Vi har jo det meste fra før, så jeg føler ikke at det er noe hastverk.

Ja, det går fryktelig fort denne gangen, men samtidig litt sent også. Plutselig kjenner jeg et lite spark fra magen og tenker " åja, der var du ja" - jeg glemmer nesten at det er noen inni der, men prøver å ta meg noen pauser og tenke og kjenne etter de gode sparkene innimellom.
Magen glemmer jeg også, så sist jeg tok buss, satte jeg meg fast mellom setene...hahaha, med sekk på ryggen og litt ekstra på magen, var det neimen ikke store plassen igjen :D

Ingenting er klart her, tenker at jeg har godt tid foreløpig. Om et par mnd må jeg vel begynne å få orden i sakene :)

Back
Topp