Over for min del for denne gang

Follo

Glad i forumet
Junibarna 2015
Maiblomstene 2017
Med blødninger og sterke smerter og en lege som var enig i at dette mest sannsynlig er en SA så takker jeg for meg. Spiren klarte ikke å klore seg fast denne gangen, men jeg håper at syklusen kommer kjapt i rute igjen og at spiren sitter like fort neste gang.

Ønsker dere alle lykke til videre :Heartred

Uff :-( Sender deg en stor klem, det var trist å høre. Lykke til videre til deg også ♡

22.02.2015 ♡

Å nei! Så trist! :( jeg hadde virkelig håpet at du skulle bli med hele veien! Ønsker deg masse lykke til og med ønske om at en ny sterk spire sitter raskt! <3

Sender deg en stor klem! Dette var virkelig leit å lese :(

Fra mobil.

Å det var trist!!!:(

Sent from my iPad using BV Forum

Neei, så trist :(

❤️Februar 2015❤️

Å neeeei ;-( Utrolig trist! Stor klem!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Stor klem.

Uff... Stor klem fra meg :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Takk jenter <3

Noen som har lyst til å overta jobben med terminlista? Se siste innlegg om hvordan jeg tenkte det kunne gjøres :)

Takk jenter <3

Noen som har lyst til å overta jobben med terminlista? Se siste innlegg om hvordan jeg tenkte det kunne gjøres :)
Jeg kan gjøre det, men har ikke tilgang til pc før ut i neste uke, men om noen andre melder seg, blir tråden fikset tidligere :)

Fra mobil.

Det her var trist å lese:(.. Sender en klem.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så trist :-( Håper det går bra med deg og at en ny spire finner veien hos deg snart :-)

Så trist.. Uff. Lykke til videre

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Uff, så leit.. Håper alt går tilbake til normalen ganske fort, så dere kan begynne på ny prøving!! Lykke til!

Takk jenter <3

Det var trist å høre :(
Jeg kan ta over oppdateringa av lista hvis de andre syns det er greit.

-iPhone appen-

Back
Topp