Over for denne gang :(

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Da må jeg desverre takke for meg her på februar 2015. Noen har kanskje fått med seg at jeg er syk og innlagt på sykehus. Pga litt blødninger forrige uke fikk jeg ul på sykehuset og fikk konstatert MA. Den lille sluttet og utvikle seg for 3-4 uker siden. Om det er pga infeksjonen jeg har gått med eller bare tilfeldig får jeg aldri vite. Men det spiller ingen rolle. Jeg prøver å holde motet oppe og håper det snart er en ny spire i magen som vil holde seg der.

Masse lykke til videre alle supre mammaer. Håper ingen fler forlater februar..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ånei :( så trist.
Håper det går bra med deg <3 bare å holde motet oppe og satse på at det går bedre neste gang :) har selv vært gjennom SA. Og det var helt forferdelig :( men det går virkelig bedre etterhvert, selvom det er veldig vanskelig nå.
<3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så trist og høre! Har selv vært gjennom to MA, så vet hvor tungt det er! Jeg håper det klorer seg fast en spire hos dere snart!!❤️

Nei!! Det var veldig leit å høre. Masse god bedring og lykke til videre!

♡Termin 20. februar ♡

Å nei :( Håper det går bra med deg og at det det er siste gangen du oppover noe sånt! Vet hvor kjett det er :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist :( Lykke til videre!

Så utrolig leit! Håper det går bedre neste gang!

Dette var trist å lese! :( Masse lykke til og god bedring til deg!

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Så trist! Det var ordentlig leit å høre! Lykke til videre! Klem

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Så leit å høre.. :( Håper du får ro og hvile i noen dager og kommer tilbake om et par måneder med en ny spire..

Sender deg en god klem!

Ånei, så utrolig trist :-( Ta tiden til hjelp så blir det lettere etterhvert. Håper en ny spire setter seg fort når du er klar for det <3 Klem

Huff så trist. Lykke til, håper du snart har ny baby på vei!

Uff det var trist å lese :( Lykke til vidre. neste gang sittern vettu!

Uff:( Håper neste sitter godt med et blinkende hjerte. Det tok meg 2pp før neste satt etter SA. Håper du er like heldig.
Klemmer fra meg å huleboer.

Back
Topp