Over and out?!

KajaSH

Glad i forumet
Var på ul i dag, der så hun ingen foster, bare fostersekken!:(
Ble henvist til sykehuset og der var ikke livmoren stor nok til 9 uker, så enten er jeg myye kortere på vei at de ikke klarer se det (noe jeg tviler på siden jeg hadde stigning på hcg for 4 uker siden!)
Så i morgen får jeg vite om vi må avslutte det eller om det er en spire der!:/ blir en lang lang kveld:(

Nei uff:( det var ikke bra:( kjenner jeg gruer meg til min første ul nå på fredag. Håper di finner noe i morgen, kan jo være du er kortere på vei men at du produserer hcg fort? Klem:)

Huff så trist :( Har de tatt blodprøver av deg, som undersøkes til imorgen da?

Krysser fingre og tær for at du har ei spire i magen din fortsatt :)

<3

Krysser fingrene og gir deg en god klem

Huff så trist :( Har de tatt blodprøver av deg, som undersøkes til imorgen da?

Krysser fingre og tær for at du har ei spire i magen din fortsatt :)

Håper det!;)
Ja, den hadde ikke kommet enda når jeg var inne så legen skulle ringe i morgen!;)
Satse på det er raskt hcg men lever ikle i troa!

Har du hatt noen blødninger da? Ikke noe særlig og møte opp på ul, og få beskjed om dette. Har selv opplevd en tom fostersekk. Får håpe du er myye kortere på vei da. Lykke til, klem.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har du hatt noen blødninger da? Ikke noe særlig og møte opp på ul, og få beskjed om dette. Har selv opplevd en tom fostersekk. Får håpe du er myye kortere på vei da. Lykke til, klem.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ingen blødninger i det hele tatt! Alt har liksom vært helt normalt :/

Håper og krysser alt for at du bare er kortere på vei, tok du sånn digital test med uker hjemme?

Skal krysse alt jeg kan og be for at alt er i orden for seg <3

Neeei, så trasig :( Jeg var og på UL i dag, og de fant ingenting, men det var nok fordi jeg er for tidlig enda... håper ihvertfall det! Krysse fingrene for at det er årsaken for din del også!

Krysser fingrene for at du er kortere enn du tror.. Håper du får gode tilbakemeldinger og en god nyhet til oss etterpå.

Back
Topp