over all forventning :D

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Har hatt bykjøring i dag med kjøreskole læreren min og vi har vel undervurdert min evne til å kjøre i byen pga jeg ikke har likt det og bare gjort feil :(, men i dag med kjørelæreren min kjørte jeg perfekt i følge han :D så han var kjempe fornøyd noe som gjør at jeg også er kjempe fornøyd :D og det siste han sa føre jeg gikk ut av bilen var at hadde du hatt oppkjøring i dag,Maya ville du bestått :D:D:D:D:D:D:D såå nå er det bare å få tatt teoriprøva og få oppkjøring :D:D ** Lykke ** var så deilig å få den bekreftelsen altså :D

Så deilig :) masse lykke til videre med lappen :D

Har hatt bykjøring i dag med kjøreskole læreren min og vi har vel undervurdert min evne til å kjøre i byen pga jeg ikke har likt det og bare gjort feil :(, men i dag med kjørelæreren min kjørte jeg perfekt i følge han :D så han var kjempe fornøyd noe som gjør at jeg også er kjempe fornøyd :D og det siste han sa føre jeg gikk ut av bilen var at hadde du hatt oppkjøring i dag,Maya ville du bestått :D:D:D:D:D:D:D såå nå er det bare å få tatt teoriprøva og få oppkjøring :D:D ** Lykke ** var så deilig å få den bekreftelsen altså :D
Så herlig! Da blir det lappen snart :)

Ååå.. den følelsen er fantastisk! Jeg tok oppkjøring to ganger, hadde sensorprøve og hadde 4 (!) sensorer med! Nervene tok overhånd og jeg strøk.. :(

2. gang krevde jeg én sensor og besto! For en ufattelig herlig følelse! Gled deg ;);)

Besto 14. mai :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Såå bra!! Kjekt å få positiv tilbakemelding! Lykke til med oppkjøring når den tid kommer!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Så bra!!
Ett skritt nærmere lappen, dette klarer du :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp