OVER 60 % BLIR GRAVID MED DETTE.....

Lena33

Glad i forumet
Hei min mor er utdannet soneterapaut og har vært det noen år nå.....hun har jobbet mye i helsekost og er av dem som tror på det alternativet....
En dag her da jeg var hjemme kom jeg over en "oppskrift" hun hadde lært på skolen.....
Denne oppskriften har hun gitt til mange og de fleste ble gravid innen 3 mnd....

Det er verdt et forsøk....og den er veldig enkel, bare en ganske så stor dose.....

Oppskrift: 1000 mg c- vitamin + appelsin (inneholder fiber)
25 mg B6
Brukes i 3 mnd hver dag av begge parter



Når det står 1000 mg så kan det forklares slik: viss hver tablett f.eks inneholder 200 mg, må altså inntaket være 5 tabletter om dag....blir det mange kan dosen gjerne fordeles to ganger om dagen....
Tablettene fåes kjøpt på helsekost, apotek eller vanlige butikker...
Når det gjelder appelsinen kan det spises en for hver dag, viss du orker, viss ikke kan det taes litt skjeldnere, men er ganske viktig!

Lykke til med prøvingen, håper det funker[:)]
 
det skal jeg prøve! men får en ikke c vitamin sjokk a? og brukte du denne oppskriften?[:D]
 
C-vitamin,brusetabletter fra Pharma er på 1000 mg. Et glass til dagen,og man får ikke c-vitamin sjokk. Samboeren har selv brukt det i flere år.
Viktig er det også for oss som røyker med masse c-vitamin i kroppen! [:D]
 
Ja, moro med tips og gode råd[;)]
 
Oj det var da en hestekur. Kanskje vi må prøve den...
 
den må prøves[:D] hvis det ikke skjer noe denne pp
 
oi så morro at så mange vil prøve[:D]

Få høre etterhvert viss det virker da[;)]

Obs....ikke glem 25 mg med B6 da...!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
hvor får vi tak i B6 da??
Er det veldig viktig med appelsiner? Min samboer får ikke lov å spise appelsiner.... buhu...
 
Jeg å lurte litt på det med B6... Kanskje vi skal gå på helsekosten med hele lista: "1000mg av det, og det.........."[:D]
 
hei ...min mor hadde det i sin helsekost butikk iallefall, så du kan sikkert ta med deg lista dit ja......[:)]

Vet ikke HVOR viktig appelsinene er....men kan han ikke spise det,så må han jo ikke gjøre det.....spis det du som kan,tror kansje de andre vitaminene er viktigst!

Til deg som lurte på hvor man får kjøpt b6, så sa min mor at man får kjøpt det på helsekost, apotek eller vanlig butikk!vet ikke hvordan det er på de forskjellige stedene....men det er bare å undersøke[:)]
 
slenger denne tråden inn litt lenger frem i køen igjen jeg.....[;)]
ser det er fler som gjerne vil ha gode råd....håper dere prøver denne[:)]
 
jeg får lønn om to uker, og da skal jeg løpe i butikken og handle!!!
Tusen takk for gode råd!!!
Har moren din mirakel kur for trege spermier???
 
[:D]Hei Lena28!
Stemmer det virkelig med 25mg B6? Tenkte bare siden en tablett er på ca 3 mg.... Det blir ganske mange tabletter på en gang.... Skal prøve dette. Har hatt 16pp nå og begynner å bli ganske lei[:'(]. Ikke kom tante!!! Jeg er lei av å ha deg på besøk!!![:@]
 
Hei tuppen[:)]Det er 25 mg hun har skrevet på lappen jeg fikk........hun sa oxo at DET VAR store doser, og at den gjerne kunne deles og taes 2 ganger om dagen (morgen\ kveld f.eks.)
 
jas[:)]kuren skal taes av begge parter....så da får man tro det hjelper på trege spermier...[:D]
 
Tusen takk for svar![:D] Da prøver jeg det. Må jo ha mannen min også med, men han er veldig treg når det gjelder å ta vitaminer.[:o] Skulle tro de var farlige for ham.[;)] Men prøver å overtale ham til å ta dem.
Lykke til alle sammen.
 
barte litt nysgjerrig på om noen faktisk har begynt med vitamin kuren???

vet det ikke er så lenge siden, men kansje noen har startet så kan man få fulgt med litt om det blir noe resultat etterhvert??
 
Sender denne litt opp jeg[;)]
 
Er spendt på om denne virker[:D]
lena28 vet du om noen som har prøvd kuren å det har virket på???
Syns den høres veldig spennende ut...blir nok sikkert å prøve den om det ikke klaffer denne pp[;)]
 
Back
Topp