Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, vi skal det. Jeg har time hos fastlegen min til torsdag, og tenkte å spørre om fremgangsmåte da![]()
Ja, det er jo en stund til. Man vil vel ta den testen så tidlig som det er anbefalt. Så jeg ville bestilt en time mye tidligere. Jeg trenger mye oppfølging i dette svangerskapet, så bestilte meg time hos legen dagen etter positiv test, for å kunne legge en plan fremoverOk. Jeg har ikke blitt satt opp til time hos lege før i uke 12-13. Synes det var litt lenge å vente på å få ta testen. Får sende de en melding på det
Jeg la igjen beskjed til lege at han måtte sende henvisning. Den skal jo taes i uke 12-13 så greit at henvisninga er på plass.Noen over 35 år her? Og som skal ta Nipt test? Hvordan går man frem med det? Er jo gratis for oss ekstra voksne. Er det fastlegen som gjør det? Hørte også at det er en ekstra ultralyd på oss.
Jeg la igjen beskjed til lege at han måtte sende henvisning. Den skal jo taes i uke 12-13 så greit at henvisninga er på plass.
Ok. Jeg har ikke blitt satt opp til time hos lege før i uke 12-13. Synes det var litt lenge å vente på å få ta testen. Får sende de en melding på det
Jeg er 35 nå. Skal man alltid ta fosterdiagnostikk når man er litt eldre og får barn?
JaEr nipt-testen gratis når man er over 35?