Outfit?

Julia09

Forumet er livet
VIP
Fortsetter lekene mine jeg, ettersom jeg må være oppe en halvtime til å vente på at brødene mine skal bli ferdigstekt[8D]

Hva har dere slags bekledning ikveld?[:D]
(oooups, høres like ufint ut hver gang jeg spør[8D])

Her går det i en gammel utvaska adidasbukse, og en lilla genser fra VeroModa[:)] Og såklart ulvangsokker[;)]

Pysjbukse, singlet og en myk strikkejakke :) Ligger under pleddet, så jeg har ikke på sokker [:)]

Pusesokker, joggebukse, topp og cardigan.. slææækk :)

saggete joggebukse, en tynn genser og støttestrømper[8D][:D] skikkelig lækker med andre ord[:D][:D][8D]

Svart bukse, grå genser.

Straks bare i trusa, skal finne senga. [:D]

En svæær grå adidas(?) joggebukse, singlet og hellokitty sokker [:D]

Svart joggebukse og en lyyyyysegrønn hettegenser [8D] Og rooosa sokker [:D]

Utvaska adidas joggebukse, svart vero moda t-sjorte, som er akkurat litt for kort til magen (hihi), halvlang brun strikkejakke og gråe ankelsokker [;)]

Svart joggebukse i (velour?)
Hvit singlet
Mørk turkis/blå genser
Ingen sokker

Olabukse, stripete tskjorte og hvit cardigan :)

svart mammabukse, hvit singlett og cardiganog ankelsokker.. vondt å ha på vanlig sokker nå....

Ammesinglet, joggebukse og to par ullsokker. Fresht!

en ballkjole[8D][8D]

hehhe nei har nok pysj bukse som eg elsker og en av samboeren sine tsjorter[;)] veelldig lekkert[8D]

Akkurat nå en god pysjbukse,t-shorte og morgenkåpe [:)], men ellers har jeg på en grå joggebukse fra cubus og en enkel tynn genser. Alltid på joggebukse når jeg er hjemme.. gravid eller ei.. hehe

fortsetter jeg, siden jeg gikk glipp av denne i går[;)]

altfor store svarte joggebukser, rosa tanktopp, hvit hettejakke, og turkise sokker, med sambos ullsokker
på utsiden.
komplett med ubørsta hår dytta opp i en topp på hodet[8D]

føler meg supersexy om dagen altså[;)][8D]

Jeg har på meg undertøy (så klart), bh, sokker, petroleumsblå singlet, svart bolero og mørke dongeri haremsbukser. [:)]

Her går det i

Svart tights
Hvit singlet
Hvit genser [:)]

Back
Topp