Oul'en min :D

Husfrua

Flørter med forumet
Hadde oul torsdag og fikk vite at vi venter en frisk liten jente :) Storesøster ble kjempe glad, for hadde det blitt gutt skulle hun gi han vekk
Fikk også vite at morkaken ligger i fremrevegg og langt ned, så skal inn på ny kontroll i uke 32. Noen som har hatt dette eller vet noe om det?

Har fått termin 31.08 :)

Hadde oul torsdag og fikk vite at vi venter en frisk liten jente :) Storesøster ble kjempe glad, for hadde det blitt gutt skulle hun gi han vekk
Fikk også vite at morkaken ligger i fremrevegg og langt ned, så skal inn på ny kontroll i uke 32. Noen som har hatt dette eller vet noe om det?

Så fint at alt var bra, og morkakens plassering kan jo forandre seg slik at det ikke blir noen fare har jeg skjønt :) Min er plassert høyt og bak mot ryggen sa de. Godt storesøster slapp å gi bort babyen ;)

Hahaha...lettere komisk storesøster :p ganske søtt og egentlig da ;)

Gratulerer med ei frisk jente :)! Venter ei jente vi også, og termin 31.08, artig :)
Har samme plassering som deg (morkake dekker over fødselsåpningen).
Hvis ikke den flytter seg, må man ta keisersnitt :/
Men heldigvis flytter den seg oppover hos de fleste! :) så må si jeg grur meg litt til kontrollen igjen i uke 32! Ikke lyst på keisersnitt :(

Gratulerer med ei frisk jente :)! Venter ei jente vi også, og termin 31.08, artig :)
Men heldigvis flytter den seg oppover hos de fleste! :) så må si jeg grur meg litt til kontrollen igjen i uke 32! Ikke lyst på keisersnitt :(

Jordmor jeg var hos nevnte ikke noe om evt keisersnitt hvis den ikke flyttet seg. Hun sa bare at den lå langt nede og på fremrevegg, men at hun ikke var bekymret for som oftest flyttet den seg lengre opp når magen vokser mer :)

Tusen takk alle sammen! :)

Jeg har også morkaka langt ned. Skal på ny kontroll i uke 28.
JM sa at det var under 5% sjangse for at morkakene ikke flytter seg.
Og om den ikke flytter seg blir det planlagt KS.

Gratulerer så mye med den lille prinsessa :Heartpink:Heartpink

Gratulerer så mye :)

Med nr 2 lå morkaken langt ned på oul i uke 19, men på neste kontroll i uke 32 hadde den flyttet seg.

Venter også ei jente, med termin 31/08 ❤️ Så koselig!

Håper morkakene deres flytter seg da. Min ligger visstnok bak nå, men lå fremme i uke 12 ca. Fingers crossed :-)

Hahaha...lettere komisk storesøster :p ganske søtt og egentlig da ;)

Her sa Storebror at han flyttet ut om det ble jente i 2014 :p
Jeg involverte han så mye i svangerskapet med og ta han med på 3D/4D UL og fikk høre hjerte lyden,kjenne liv, handle kjole til henne osv
Og når han å de to store jentene kom på Sykehuset så holdt jeg i tillegg mitt løfte om å la han holde henne først. Han fikk henne i armene så på henne å fikk tårer i øynene å grøtete stemme også kom ordene Mamma jeg er glad det ble ei lita Lillesøster :D DET var bare såååå utrolig rørende og høre hvor knyttet han var blitt til henne allerede <3

Last edited:
Her sa Storebror at han flyttet ut om det ble jente i 2014 :p
Jeg involverte han så mye i svangerskapet med og ta han med på 3D/4D UL og fikk høre hjerte lyden,kjenne liv, handle kjole til henne osv
Og når han å de to store jentene kom på Sykehuset så holdt jeg i tillegg mitt løfte om å la han holde henne først. Han fikk henne i armene så på henne å fikk tårer i øynene å grøtete stemme også kom ordene Mamma jeg er glad det ble ei lita Lillesøster :D DET var bare såååå utrolig rørende og høre hvor knyttet han var blitt til henne allerede <3
Nåååå :) ❤️

Back
Topp