Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jordmor ikke får sett alt hun skal se vil du nok få ny timeHar hatt 18 et-eller-annet med alle mine tre. Tredje nå fikk jeg til 18+3. Du får ekstra ultralyd hvis det er noe de vil undersøke.Hvilken uke er du i når du har fått time til OUL?
Jeg er akkurat 18+0 og synes nesten det er litt tidlig? For dette blir vel sannsynligvis siste ultralyd i svangerskapet..
Det jeg har hatt med de tre andre20+2 her. St Olavs liker visst å ha de sent.
Hvem anbefaler det?og er det noe spesiell grunn ? Eller noe de skal sjekke??vært kjekt å vite sånn at en kan be de sjekke det om det er noe spesifikt.. Aldri hørt om og ivf hær også .. men jeg får ul på sykehuse i uke 32 pga andre ting.. men aldri hørt om pga ivf…Jeg skal på 18+5, men tar en privat UL i uke 32 pga IVF (vet ikke hvorfor det er anbefalt...)
Jeg vet som sagt ikke, jeg fikk bare beskjed om det fra klinikken min (Livio)Hvem anbefaler det?og er det noe spesiell grunn ? Eller noe de skal sjekke??vært kjekt å vite sånn at en kan be de sjekke det om det er noe spesifikt.. Aldri hørt om og ivf hær også .. men jeg får ul på sykehuse i uke 32 pga andre ting.. men aldri hørt om pga ivf…
Oki vært veldig kjekt å vist hvorfor..Jeg vet som sagt ikke, jeg fikk bare beskjed om det fra klinikken min (Livio)
Huh interessant, det må jeg også sjekke opp i.Jeg vet som sagt ikke, jeg fikk bare beskjed om det fra klinikken min (Livio)