Oul

Bkno8958092

Andre møte med forumet
Hei dere.
Jeg var usikker på hvor langt jeg var på vei så tok derfor en tidlig ultralyd. Før det var jeg på første kontroll hos legen som bare satte en dato for siste mens, Hu satte dato som jeg var helt sikker på var en menstruasjon, men som viste seg å være feil siste mens på tidlig ul. Legen tror jeg er ca 3 uker lenger på vei enn jeg er og har derfor fått innkallelse til oul i uke 15+6 ifølge tidlig ultralyd. Bør jeg ringe sykehuset å informere om at jeg da bare vil være så kort på vei? For det er vel alt for tidlig for en oul?

kan jo være dato som er rett men mnd som er feil. det vil i så fall stemme med ca tid for oul

Ring og spør, eventuelt bare dra dit og lat som ingenting. For da får du først den ultralyden og så en ny oul et par tre uker etterpå :p

Min lege satte meg en uke frem, jeg ringte og sa hva TUL viste og de var glad for det. De (ahus) ville ikke ha meg inn før minst uke 18, før det ville de sendt meg hjem med en gang de så at det var for tidlig. Så det blir jo ikke mye ultralyd av det...
Bedre å bare få rett time med en gang.

Back
Topp