OUL

Viprøver79

Glad i forumet
Jeg skal på oul i morgen. Både gleder meg og gruer meg. Er 18+2 og kjenner ingen tegn til liv. Er bekymret.
Men, lurer på om dere hadde med urinprøve dit? Står ingenting om det i brevet.
Sist jeg var på tul i uke 12, sto det at jeg skulle ha med urinprøve, og hadde det, men hadde ikke trengt det.

Er helt vanlig å ikke kjenne liv i uke 18 +2 [emoji4] Jeg har to barn fra før . Kjente ikke noe liv før etter uke 20 med begge. Du trenger ikke ta med urinprøve på Oul :)

Går nok så fint :-) Lykke til!

Masse lykke til[emoji7]

Masse lykke til :)

Spennede! Lykke til! Jeg og skal i morgen og kjenner heller ikke noe liv enda.. kke fått beskjed ta med noe urinprøve. Helt vanlig ikke kjenne noe før etter uke 20 har jeg lest meg opp på.!

Jeg også skal på UL i morgen. Tror jeg så at vi er 5 stk her inne som skal i morgen. Ikke noe rart at du ikke kjenner liv enda. Masse lykke til i morgen.

Jeg skal på oul i morgen. Både gleder meg og gruer meg. Er 18+2 og kjenner ingen tegn til liv. Er bekymret.
Men, lurer på om dere hadde med urinprøve dit? Står ingenting om det i brevet.
Sist jeg var på tul i uke 12, sto det at jeg skulle ha med urinprøve, og hadde det, men hadde ikke trengt det.
Vi var på OUL i går og hadde ikke med urinprøve. De etterspurte det heller ikke. [emoji6]

Er helt vanlig å ikke kjenne liv i uke 18 +2 [emoji4] Jeg har to barn fra før . Kjente ikke noe liv før etter uke 20 med begge. Du trenger ikke ta med urinprøve på Oul :)
Hei. Kan jeg spørre om du har jenter eller gutter? Har en gutt fra før, og kjente liv tidlig husker ikke akkurat hvilken uke, men det var før OUL. Men denne gangen har jeg ikke kjent noe, kanskje innbilt meg noen ganger og jeg var på OUL igår.. vi venter jente:) er det jentene som bare er litt sjenerte? :)

Lykke til [emoji4][emoji4] Håper du får en fin opplevelse!
Jeg skal i morgen, ringte i går og spurte om jeg kunne ta med urinprøve for å utelukke uvi, og det var helt ok så lenge jeg kom 10 min før avtalt tid.

Back
Topp