18+5. Var bare glad jeg fikk det FØR jul jeg. [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18+5. Var bare glad jeg fikk det FØR jul jeg. [emoji846]
Er det bare jeg som ikke har vært på kontroll enda? Skal på tirsdag og da er jeg i uke 12 + 5. Litt avslappet for barn nr 2 kanskje hvor lenge ventet dere på ul fra sykehuset etter kontroll og papirer sendt inn? Er jo desember vi skal ditt og regner med at vi ikke får i romjulen
Er det bare jeg som ikke har vært på kontroll enda? Skal på tirsdag og da er jeg i uke 12 + 5. Litt avslappet for barn nr 2 kanskje hvor lenge ventet dere på ul fra sykehuset etter kontroll og papirer sendt inn? Er jo desember vi skal ditt og regner med at vi ikke får i romjulen
Jeg har første kontroll på mandag, og er da 14+2hadde egentlig 14+4, men måtte flytte timen, og da var jeg så heldig at de hadde ledig to dager tidligere
![]()
Jeg var på første kontroll på torsdag, da var jeg 12+4. Fikk sms idag om time til Oul.
Oj håper det går like fort for meg var kun brev når jeg var gravid for 3,5 år siden men kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus.