Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første oul er 10.8 for oss, er veldig spent [emoji8]
Jeg fikk ca 4 dager etter legetime. Ring kvinneklinikken å hør hva som er status, da vet du om legen evt har glemt degNoen andre som skal til OUL på SUS her? Jeg syns det drøyer ganske lenge med å få time nå....er 3,5 uke siden jeg var på kontroll hos legen. Hvor lang tid tok det før dere evt. fikk time?
Jeg fikk ca 4 dager etter legetime. Ring kvinneklinikken å hør hva som er status, da vet du om legen evt har glemt degNoen andre som skal til OUL på SUS her? Jeg syns det drøyer ganske lenge med å få time nå....er 3,5 uke siden jeg var på kontroll hos legen. Hvor lang tid tok det før dere evt. fikk time?
Jeg fikk ca 4 dager etter legetime. Ring kvinneklinikken å hør hva som er status, da vet du om legen evt har glemt deg
Noen andre som skal til OUL på SUS her? Jeg syns det drøyer ganske lenge med å få time nå....er 3,5 uke siden jeg var på kontroll hos legen. Hvor lang tid tok det før dere evt. fikk time?