OUL

2små

Forelsket i forumet
Jeg har time til OUL den 15.07.. Da er vi på en liten ferietur på Hafjell (Hunderfossen). Har ringt føden hvor jeg skal føde for å få ny time, men de hadde ingen ledige før i september:(
Men kan jeg ringe på føden på Lillehammer for å høre om vi kanskje kan få en time der i stede?
Vi hører forresten til Kongsvinger sykehus.

Har ikke peiling. Men det skader jo ikke å ringe for å spørre da?

Er jo fritt sykehusvalg, så er vel en ærlig sak å spørre på andre sykehus om de har kapasitet til en ul når det kræsjet med ferien den du hadde fårt.

Jeg fikk først OUL et sted, men så ble termin framskyndet og OUL måtte også flyttes fram. Første stedet hadde da sommerstengt og jeg fikk time på et annet sykehus i samme region.
Synes de burde være behjelpelige med å finne et nytt alternativ til deg.

Ok. Da ringer jeg for å høre om de har kapasitet ihvertfall, så slipper hele dagen gå med til kjøring

Har også en kronglete time til oul i august som ikke kunne endres...syns selv det er rart at det liksom er så fullt at man ikke kan endres noe...

Last edited:
Sniker fra januar 2016. Jeg jobbet på vestlandet i fjord sommer og fikk min oul der (fødte i fredrikstad) og det var ikke noe problem :) men du må nok ha henvisning fra lege..

Back
Topp