OUL

Babygull2016

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Da var det min tur :) Nett kommen hjem fra oul nå, alt såg bra ut og knøttet er friskt :) Har morkake under og knøttet låg med ryggen opp:) Hadde navlestreng mellom beina så fikk ikke sett kjønn :( Men er glad for at alt er slik det skal være, er jo tross alt det som teller :D

Gratulerer så mye :cat:

Gratulerer :-D Som du sier, det viktigste er jo at knøttet er friskt :-) Og det finnes jo supermasse fine klær som er nøytrale! :-)

Gratulerer med frisk baby! Det blir jo moro å se om det er gutt eller jente når den kommer :) Ifht kjøp av nøytrale klær så anbefaler jeg deg å se på kolleksjonen til Kappahl og Cubus. Der er det kjempemye fine klær som er mye mer nøytrale enn enn del andre klesbutikkers babyklær :)

Gratulerer så mye med en frisk liten overraskelse :D

Gratulerer med frisk baby! Det blir jo moro å se om det er gutt eller jente når den kommer :) Ifht kjøp av nøytrale klær så anbefaler jeg deg å se på kolleksjonen til Kappahl og Cubus. Der er det kjempemye fine klær som er mye mer nøytrale enn enn del andre klesbutikkers babyklær :)

Tusen takk! :) Blir spennende ja:) Takk for tips om butikkene:) er de butikkene som er nermest for meg og:)

Back
Topp