OUL

Jeg fikk ganske raskt, lang historie kort så blir jeg fulgt opp ekstra tett grunnet tidlig vannavgang i uke 22 sist... Så jeg fikk tul i starten av mars og så fikk jeg oul 19 april samt 26 april ;) Skal på Ullevål her også ;) der jeg skal føde :) kanskje vi støter på hverandre ;)
Oki, bra du får tett oppfølging da:) ja, da sees vi kanskje da:) lykke til på OUL:)
 
4 dager :)
 
Litt over 3 uker, fikk brevet i dag!
 
Fortsatt ingen brev! Gått to uker i morgen, men det har jo vært påske, så må vel bare vente... :/ er såååå utolmodig ;)
 
Møkk! Ingen brev i dag heller :/
Hva med å sjekke helsenorge.no?
Fikk innkallingen der bare et par timer etter henvisning ble sendt i går. Venter fortsatt på brevet, men vet jo dato og tidspunkt nå da :)
 
Ca 10 dager
 
Da tror jeg kanskje jeg ville ringt og dobbeltsjekket at henvisningen var sendt

Gjorde det i dag nå,men hun i tlf kunne ikke svare på det. Så hun skulle gi beskjeden videre til legen. Har ikke hørt et pip,og nå er jo alt stengt :/ ;)
 
Jeg fikk ikke brev i det hele tatt! Etter to tlf med etterlysning og 3(!) henvisninger ringte de direkte fra gyn.pol og ga meg datoen for ul (som da var en uke etterpå) Da sa dem at brevet var sendt, men det har enda ikke dukket opp....... Tragisk!
 
Jeg fikk ikke brev i det hele tatt! Etter to tlf med etterlysning og 3(!) henvisninger ringte de direkte fra gyn.pol og ga meg datoen for ul (som da var en uke etterpå) Da sa dem at brevet var sendt, men det har enda ikke dukket opp....... Tragisk!

Unødvendig at man må stå på for noe sånt! Kom på nå at legen sa hun skulle sende helsekortet mitt i posten. Det har jeg ikke sett snurten av enda. Det er over to uker siden 12 ukers kontrollen :/
 
Unødvendig at man må stå på for noe sånt! Kom på nå at legen sa hun skulle sende helsekortet mitt i posten. Det har jeg ikke sett snurten av enda. Det er over to uker siden 12 ukers kontrollen :/
Ja, synes det er unødvendig at det skal være slik! Men virket som de hadde null kontroll på sykehuset,..
 
Tok bare noen dager, var inne på legetime i uke 6 og fikk alle brevene noen dager etterpå! OUl neste uke :)
 
Back
Topp