OUL!!!!!

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
I morgen er jeg 17 uker og jeg har enda ikke fått innkalling til UL! Har ringt to ganger for å etterlyse det, og enda har det ikke kommet!
Det her kan da vel ikke være normalt? Kjenner jeg blir skikkelig irritert!!!!!!

Kan de ikke gi deg time over tlf? Det syns jeg var drøyt ja.

Dem burde kunne gi deg time på tlf? Du skal ha timen inne du er 21 uker i følge ahus i hvertfall.. så du burde få innkalling nå! Ring og purre igjen!

Det var veldig rart ja. Er en grunn til at de pleier å ta det rundt uke 18, da alle fostere vokser ca likt fram til den tid. Jeg ville ringt igjen og forklart at du er såpass langt på vei nå og i bunn og grunn bør på ul om 1-2 uker.

Kan de ikke gi deg time over tlf? Det syns jeg var drøyt ja.
Nei, fordi det er jordmor som setter opp timene og når jeg ringer snakker jeg med hun som sitter i resepsjonen, og hun kan ikke sette opp timer..... :(

Nei, fordi det er jordmor som setter opp timene og når jeg ringer snakker jeg med hun som sitter i resepsjonen, og hun kan ikke sette opp timer..... :(
Da må du insistere på å bli satt over til henne eller å bli tilbakeringt av henne. Ikke gi deg du. :)

Dem burde kunne gi deg time på tlf? Du skal ha timen inne du er 21 uker i følge ahus i hvertfall.. så du burde få innkalling nå! Ring og purre igjen!
Ringte i dag men hun jeg snakker med kan ikke gjøre noe annet enn å gi beskjed videre.....

Det var veldig rart ja. Er en grunn til at de pleier å ta det rundt uke 18, da alle fostere vokser ca likt fram til den tid. Jeg ville ringt igjen og forklart at du er såpass langt på vei nå og i bunn og grunn bør på ul om 1-2 uker.
Men det burde ikke være nødvendig! De vet jo hvor langt på vei jeg er, og da burde de nå klare å sette opp time når de skal?
Ringte forrige torsdag og idag, og samme svaret begge gangene....

Ok.. da vet jeg ikke. Beklager. Men stå på ditt, du skal inn om alt fra 1 uke til 3 uker!

Sniker fra juli.
Jeg hadde ringt rett til sykehuset. Jeg fikk OUL én mnd før jeg egentlig skulle ha. Jeg ringte sykehuset, og fikk ny time med en gang.

Merkelig dette her. Tok kontakt med fastlegen min når jeg var 17 uker på grunn av det samme og lurte på om hu hadde glemt å sende henvisning. Da sendte hu ny, to dager senere fikk jeg time i uke 18

Merkelig dette her. Tok kontakt med fastlegen min når jeg var 17 uker på grunn av det samme og lurte på om hu hadde glemt å sende henvisning. Da sendte hu ny, to dager senere fikk jeg time i uke 18
Både jordmor og fastlegen har sendt henvisning! Blir bare så fortvilt, dette er jo noe jeg helst vil glede meg til og se fram til!

Det er j
I morgen er jeg 17 uker og jeg har enda ikke fått innkalling til UL! Har ringt to ganger for å etterlyse det, og enda har det ikke kommet!
Det her kan da vel ikke være normalt? Kjenner jeg blir skikkelig irritert!!!!!!
det er jo fryktelig dårlig da! Er selv 17 uker imorgen og fikk innkalling til oul i uke 13 så og si rett etter legen sendte henvisning! Syns absolutt du skal ringe og mase! Jeg vet ikke hvor i landet du er fra men her i trøndelag gikk det veldig fort!:) Haha ser jeg formulerte meg dårlig, oul'n er selvfølgelig ikke før i april..

Back
Topp