OUL

Det skal være info om fødeplass i papirene om OUL. Hvis ikke vil jeg anta at du har fått fødeplass på det sykehuset der du tar OUL

Ok, takk for tips. Det var ingen info i papirene. OUL utføres av tilreisende spesialist fra nærmeste sykehus, det er sykehuset som har sendt innkallinga, men utføres på fødeavdelinga som ligger nærmest der jeg bor. Så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det :p men finner vel ut av det når jeg har time hos jordmor :)

Spennende at så mange har fått time til OUL..er det alle som har hatt første svangerskapskontroll? De fleste har kommet lenger enn meg..er bare 10 uker, så har ikke hatt første svangerskapskontroll enda, ikke før om 2 uker. Blir vel sendt henvisning til OUL da..gleder meg:smiley-bounce012

Hei:)
Jeg skal på første kontroll neste uke, da er jeg 12 uker. Først da sender vi inn papirer, og regner med det minst tar et par uker fra da til innkallingen ligger i postkassen. Så du er ikke den eneste hvertfall:)
Spennende at så mange har fått time til OUL..er det alle som har hatt første svangerskapskontroll? De fleste har kommet lenger enn meg..er bare 10 uker, så har ikke hatt første svangerskapskontroll enda, ikke før om 2 uker. Blir vel sendt henvisning til OUL da..gleder meg:smiley-bounce012

Jeg tok blodprøver 12+0 for legen min sa at de ikke kan tas før da:P har ikke gått time til OUL enda, men var på TUL igår og de sender meg time i posten snart tenker jeg^^,

Jeg hadde første kontroll 8+3 og da ble papirene sendt. Måtte tilbake i går (10+4) for å ta blodprøve.

Back
Topp