Ja man skal jo planleggeJeg var hos jordmor 14 januar og har heller ikke fått innkalling til oul ennå, må ringe i morgen å høre...er jo 15 uker på vei nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man skal jo planleggeJeg var hos jordmor 14 januar og har heller ikke fått innkalling til oul ennå, må ringe i morgen å høre...er jo 15 uker på vei nå![]()
Ja man skal jo planlegge
Helt enig☺Synes d er litt rart at d skal ta så lang tid, ellers når d er sendt henvisning til sykehuset (for andre ting da, men likevel) har jeg fått brev i posten etter et par dager om at den er mottatt i d minste... Nå skal jeg på ul 18+4 i forbindelse med PregMet studien, så helt krise er d ikke, men d er i en annen by...så hadde jo vært veldig koselig å (kanskje) få vite kjønnet sammen med mannen![]()
Dumt spørsmål, men siden alt dette med graviditet er nytt for meg må jeg bare spørre dere mer erfarne; der man har oul, er det det sykehuset man kommer til å føde på også?lest om flere som har vært hos legen, så har legen søkt om plass der man vil føde. Er kanskje ikke sånn alle steder?
![]()