Oul

Ikke fått innkalling til oul ennå, men siden jeg er med i PregMet2 studien skal jeg dit 3 mars (18+4). Blir spennende å se når oul blir, håper den blir før 3 mars slik at jeg (og mannen) slipper å ta stilling til om jeg skal få vite d først:p

Ikke fått innkalling til oul ennå, men siden jeg er med i PregMet2 studien skal jeg dit 3 mars (18+4). Blir spennende å se når oul blir, håper den blir før 3 mars slik at jeg (og mannen) slipper å ta stilling til om jeg skal få vite d først:p

Skal 10.03, er da 18+5, termin 9/10 august :-)

4 mars, og jeg gleeeeder meg :D Håper vi får se kjønnet. Kan ikke vente med å kjøpe inn små klær igjen. Hvis det er en gutt denne gangen da, for jeg har en del jenteklær :P

Skal på ordinær ultralyd 2 mars :-)

30.03 blir den store dagen for oss ❤️ Gleder oss innmari til å få "møte" lille spiren, få se og høre om alt er ok der inne og sist men ikke minst vite kjønn

Jeg har ikke fått time enda:oops: var hos legen 26 januar. Tok det lang tid fra dere var hos fastlegen til dere fikk brev i posten om oul..??

Hmm, når har du termin da?
Vi får jo sann skjema (hvertfall her) som man må fylle ut å sann å sende igjen i god tid før ultralyden da :p synes du skal ringe å purre på sykehuset jeg :) kanskje det har skjedd en glipp?

Jeg har ikke fått time enda:oops: var hos legen 26 januar. Tok det lang tid fra dere var hos fastlegen til dere fikk brev i posten om oul..??

Jeg var hos jordmor 14 januar og har heller ikke fått innkalling til oul ennå, må ringe i morgen å høre...er jo 15 uker på vei nå:o

Back
Topp