Oul :)

I dag skal jeg på ordinær ultralyd. Litt i seneste laget da jeg er 19+5? Men det var den timen jeg fikk :p
Spennende å finne ut hva det blir!! Gleder meg masse!

Så spennende.
Jeg fikk OUL så tidlig som uke 17+6, og gyn synes det var så tidlig at jeg får komme tilbake 19+3 (lillegutt var ikke helt samarbeidsvillig hellet da:-P):-)
Så er nok bedre med sent enn tidlig:-)
Masse lykke til, blir spennende å høre hva du får:-) har du noen følelse på hva det blir? Jeg hadde sterk jentefølelse hele tiden, men venter en gutt:-P♡ hehe

Så spennende.
Jeg fikk OUL så tidlig som uke 17+6, og gyn synes det var så tidlig at jeg får komme tilbake 19+3 (lillegutt var ikke helt samarbeidsvillig hellet da:-P):-)
Så er nok bedre med sent enn tidlig:-)
Masse lykke til, blir spennende å høre hva du får:-) har du noen følelse på hva det blir? Jeg hadde sterk jentefølelse hele tiden, men venter en gutt:-P♡ hehe

Takk takk!!
Har ingen sterk følelse nei, men heller kanskje mer mot jente?... Men hybelboern går for "han" når vi prater om h*n :p Så håper h*n er samarbeidsvillig slik at det blir lett å se :-)

Takk takk!!
Har ingen sterk følelse nei, men heller kanskje mer mot jente?... Men hybelboern går for "han" når vi prater om h*n :p Så håper h*n er samarbeidsvillig slik at det blir lett å se :)

Min viste villig utstyret sitt med å sprike med beina og å dra føttene over hodet:-P hehe, men lå klistret med ryggen sin inntil ryggraden min så hun fikk ikke målt nyrer og ryggrad og sånn, men blir bare koselig å få hilse på han en gang til :-)

Sååå gøy :) Lykke til

Tvi tvi! Blir sikkert bra:)

Jeg var 19+1 da jeg hadde oul. Og ut fra menstermin hadde jeg faktisk vært enda fire dager lenger.

Vi var i går, 18+5. Fikk termin 19 juni. Fortsatt ei jente og tilsynelatende frisk og svært aktiv! Må si jeg fikk mest ut av den private ul'en i uke 13, synes det gikk vel fort på Ullevål :)

Back
Topp