Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter en liten jente
Så gladjeg hadde forliggende morkake så må tilbake på kontroll i uke 29, håper den flytter seg hvis ikke blir det keisersnitt
Vi venter en liten jente
Så gladjeg hadde forliggende morkake så må tilbake på kontroll i uke 29, håper den flytter seg hvis ikke blir det keisersnitt
gratulere det blir artigskal også muligens tilbake i uke 32 for å se størrelsen på barnet siden jeg bestandig føder før tiden og for at barna ikke har vært så veldig store.blir en gutt til på oss.
Gratulerer!! Jeg er så utrooolig spent selv. Vi skal i morgen!![]()
Så morro med jente
Jeg har også vært på oul i dag.. Tidlig ul stemte på en prikk med både termin og kjønn, og alt var bra med den lille jenta vår
Skal tilbake på vekstkontroll i uke 28 pga at jeg har leiden mutasjon..
Gratulerer så masse!! Kan morkaken flytte på seg? Trodde den vokste inn i livmoren...
Gratulerer, gleder meg til det er min tur, på torsdag! Bare noen dager igjen....
Gratulerer, gleder meg til det er min tur, på torsdag! Bare noen dager igjen....
Da er det jo bare å håpe at nettop det skjerTakkden gjør det men når livmoren vokser så kan morkaken bli strekt bort fra åpningen
![]()
Har du den snille el farlige utgaven av leiden?Så morro med jente
Jeg har også vært på oul i dag.. Tidlig ul stemte på en prikk med både termin og kjønn, og alt var bra med den lille jenta vår
Skal tilbake på vekstkontroll i uke 28 pga at jeg har leiden mutasjon..