Oul

AlleGodeTingErTre

Betatt av forumet
Har dere fått innkalling til oul? Når skal dere?
Jeg har fått time 8.desember, men synes egentlig det er veldig tidlig? Har foreløpig termin 8.juni :)

Termin i slutten av mai og fikk egentlig time 29.12 da jeg skal være 19+0, så vil jo si du fikk tidlig time. Hvor langt er du på vei da?

Jeg er 12 uker på søndag, så da er jeg vel ca 15-16 uker da?
Er det noen som vet hvorfor man venter til ca uke 18? Er det noe de kan se da som de ikke kan se før?

Har time 31.12. Er 12+4 nå.

Jeg har 28.12, er da 18+3.

Har termin 9. juni. Jeg har fått time 4. januar. Så det virker jo nesten som du har fått en måned for tidlig. Men det er vel ulike prosedyrer :) Her er det tidligst 17+0

Jeg har termin 5 juni. Jeg fikk OUL den 8 Januar og da er jeg akkurat 19 fullgåtte uker :)

Syntes det var veldig tidlig! Jeg har termin 31.06/01.06 og skal på oul 23.12 :)

Fikk henvisning til oul på torsdag og innkallingen kom i dag. Fått time 7. januar. Da er jeg 19+3.

Det var innmari tidlig ja! Har termin 20 mai og time 18.12., da er jeg 18+3 :)

Har du kontaktet sykehuset og spurt hvorfor du fikk ul så tidlig evt om su kan få time senere? Eller beholder du den?

Har foreløpig termin 3.juni. Fikk time 22.desember, da er jeg akkurat 17uker på vei :-) Skulle egentlig få i uke 1, men tenkte det var en fin julegave til oss så ringte å spurte om jeg kunne få time rett før jul :D

Back
Topp