Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Va var bilder i fartGratulerer med en gutt i magen. Han ser ut som en aktiv krabat.
Han tok seg god tid og forsøkte flere ganger for å klare "finne" frem... Sia babyen la med strenga mellom beinaSå gøy! Gratulerer!
Ser du har vært hos Skotheim. Han skal jeg også til. Moro at han fortalte kjønnet. Det var jeg nemlig veldig spent på om han kom til å gjøre. Han har ikke ville gjort det på OUL med mine to første... Men kan jo tenkes at han har vært veldig usikker da...
Har forresten også to jenter fra før, så er kjempespent på om jeg skal forberede gjenbruk av rosa, eller om jeg må ut å kjøpe nytt![]()
Han tok seg god tid og forsøkte flere ganger for å klare "finne" frem... Sia babyen la med strenga mellom beinaTrur han må ha vært veldig usikker om han ikke ville si noe de gangene du har vært. Han sa d med mi nr2 at d var jente
skal tilbake til han i uke 28 så da skulle han dobbelsjekke om kjønne stemte. Går du fast til han?