Oul

2016baby

Flørter med forumet
i går va den store dagen me fikk sjå babyen:) viste ein frisk og rask gutt.. 100%gutt så magefølelsen var rett<3 blei sjukemeldt i 4 veke då eg har forliggande morkake som forhåpentligvis flytte på seg om 1mnd:) fikk heller ikkje med bilde då han låg me ryggen opp og gjømte fjese.. :p Ny ul om 10 veke:Heartpink

i går va den store dagen me fikk sjå babyen:) viste ein frisk og rask gutt.. 100%gutt så magefølelsen var rett<3 blei sjukemeldt i 4 veke då eg har forliggande morkake som forhåpentligvis flytte på seg om 1mnd:) fikk heller ikkje med bilde då han låg me ryggen opp og gjømte fjese.. :p Ny ul om 10 veke:Heartpink
Gratulerer med prinsen!:)
Hvorfor ble du sykemeldt? Pga morkaken? Min ligger nede over åpningen. Men håper den har flyttet seg til OUL. Kan jeg risikerer å bli sykemeldt pga det også? Var du på KK Bergen? Høres ut så du har dialekt herfra ;) Da tror jeg at jeg har bombardert deg ferdig med spørsmål :P

dei sa på sjukehuset at morkako låg over opningen som du seie, og at eg ikkje burde gjera noko fysisk tong eller løfta tongt. Fikk ikkje sjukemelding av sjukehuset då dei meinte eg kunne få tilrettelagt på arbeidsplassen. Men i etterkant av ul ringte eg fastlegen og fikk time hos han og forklarte at i min jobb (helsevesenet, heimesjukepleien) at og få tilrettelagt uten nåke som helst tongt arbeid var vanskelig. Fikk derfor sjukemelding i 4 veke då dei vanligvis såg hos andre gravide at morkako flytte på seg i løpe av dei 4vekene. Nei høre t Stord Sjukuhus:) Er ivf barn så har vert igjenom så masse + eg har mista før så tør ikkje ta nåkensom helst kjangsa @MinCariño :) :)

gratulerer med prins i magen..!! ♡♡

Back
Topp