Oul

Oisann4

Betatt av forumet
Hadde en helt fantastisk ultralyd i dag. Beste av mine fire. Jordmora visste om omstendighetene siden er stod i journalen men hun var så imøtekommende og herlig. Forklarte, betrygget meg, viste meg nøye alt og sa hvor flott alt så ut. Det var helt fantastisk. Fikk se en nydelig perfekt og aktivt lite baby som forøvrig hadde satt seg på blæra mi. ;)

Det viste seg at det var ei lita prinsesse denne gangen også og jeg kunne ikke blitt mer lykkelig. Som jordmora sa dette var ei sterk jente og jeg er så glad for at jeg har kjempet for henne. For å beholde henne. Er helt forelska jeg. Nå får vi 2 gutter og 2 jenter og det er jo toppen av lykke. Alt er litt mer virkelig nå.

Se så nydelig ImageUploadedByBV Forum1441997579.197590.jpg

Så fantastisk! ❤️ gode nyheter:-)

For et fint bilde!! Gratulerer så mye med en til lita tulle! ❤

Gratulerer så mye ❤️ Er mannen mer med på dette nå eller? Håper det går bra med deg og dere :)

Så fantastisk, unnet det virkelig en god opplevelse etter den tøffe starten du har hatt ❤ Så flott at du har begynt p få en god følelse og gleder deg til jenta kommer. Gratulerer så mye! :)

Ååå så fint bilde:) gratulerer med jente :)

Gratulerer med jente :) Veldig fint bilde av henne.

Gratulerer med ei lita jente♥️
Og godt du fikk en god opplevelse!

Åå! Nå ble jeg rørt <3 Så glad for at du fikk denne opplevelsen i dag, det fortjener du! Nyt lykken du fine! :)

Perfekt lita prinsesse ♡♡♡♡ Gratulerer!!

Back
Topp