oul

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I går fikk jeg time til oul:) laangt fram i tid :P 23 juni :) men da har jeg en dato og glede meg til:)
Var hos legen jeg fant ut at jeg var gravid så da skrev han liksågodt helsekort og sendte inn til ultralyd med engang :P

Ja, godt å ha en dato klar :D
Vi skal 5.juni :)

Så gøy å ha datoen klar! Vi skal sende inn neste fredag, så har ikke fått noen dato enda her :)

Ja er kjempe deilig:) bare kjennes ut som det er ufattelig lenge til :P men det går forhåpentligvis kjempe fort:)

Vi skal 19 juni ☺ fikk vite datoen idag ☺

Jeg ble ikke henvist til o.ul av lege, men fikk timen direkte av sykehuset da jeg var der på tidlig ul i går. For at legen skulle slippe papirarbeidet. Greit for meg :)

Jøss.. Min lege henviste ikke til oul da vi var der forrige fredag.. Kanskje han gjør det neste gang.. Er det lange ventetider på slikt?

Nei det er det ikke. Men vente må du, for den ordinære ulyralyden skal være ca rundt uke 18. :)

har ikke blitt henvist ennå, men får nok time direkte fra sykehuset. Nå venter jeg på time for min andre tidlige ul, som en del av ekstraoppfølgingen for oss som er over 38. Skal inn i uke 11 eller 12 mener jeg gynekologen sa. :)

Spent på om det er kommet time til tidlig ul når jeg kommer hjem jeg! :)

Back
Topp