Oul:)

Pixxi

mamma på heltid <3
I uke 6 var jeg i iul for å bekrefte at embryoe lå i livmoren:) noe det gjorde:D fikk høre hjertelyden også! De sa også at jeg skal i oul i juni:)

Noen flere som vet når di skal i oul?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er vel legen som sender henvisning til sykehuset for innkalling til ordinær ul, etter man har vært på første sv.skaps kontroll :) så får nok ikke innkalling før etter jeg har vært hos legen 6.mai, men det blir jo i juli engang når jeg er mellom 20-22uker(er da de tar oss inn her) ! Gleder meg :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Tipper jeg får innkallingsbrev en stund etter første kontroll nå på tirsdag :)

Venter på brev m innkalling til OUL, sendt for noen dager siden, så det tar vel litt tid. Tid blir vel starten/midten av juni :)

Så herlig å få bekreftelse på at ting er der de skal og i rute :D

Jeg skal på riksen og måtte derfor søke fødeplass før første kontroll, ringte legen i uke 5, så hun fikset det da. Har fått time til OUL i juni (nå står det helt stille så husker ikke datoen) :)

I utgangspunktet så er det legen som henviser ja :) men jeg ble henvist av gyn da jeg var der :)å det syns jeg var helt greit ;)

Spent på når jeg får :) Var fantastisk å være på tidlig ultralyd

Etter time for tidlig UL har jeg fått time for OUL 26. Juni. Men da er jeg bortreist så skal prøve å få byttet den til uka før :) gleder meg selv om det er sååååå lenge til

Back
Topp